וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: בעלים חדש? לא כל כך מהר

23.4.2013 / 1:55

האפוטרופוס הכללי מחפש משקיע שירכוש 60 אחוז ממניות הקבוצה, אך יעקב לירז לא יסכים ללא אישורו של בית המשפט

לאור היעדרותו של גומא אגייאר, הפועל ירושלים מחפשת בחודשים האחרונים משקיע לקבוצה. בימים הבאים צפוי האפוטרופוס הכללי לפרסם הודעה בתקשורת על הזמנה להציע הצעות רכש לרכישת 60 אחוז ממניות הקבוצה.

עם זאת, המכרז לא אמור לעבור ללא התנגדות. לוואלה! ספורט נודע כי יו"ר הדירקטוריון של הפועל ירושלים, עו"ד יעקב לירז, לא יסכים למהלך של העברת בעלות ללא אישורו של בית המשפט. ללירז חשוב לקיים את הנחיותיו של אגייאר לגבי הפועל ירושלים, קרי , לאתר משקיע שיזרים כספים מדי שנה בסדרי הגודל שאגייאר הזרים ולהבטיח את עתיד הקבוצה. ללירז הודגש בעבר על ידי אגייאר: "אם לא יימצא משקיע רציני, יש להחזיר את המניות לעמותה".

גומא אגייאר איש עסקים. קובי אליהו
האם המועדון יצליח למצוא משקיע חלופי שיזרים כסף באופן קבוע? אגייאר/קובי אליהו

בנוסף, גורמים במועדון מדגישים כי לעמותת הפועל ירושלים ישנה זכות סירוב ראשונה לרכישת מנויות הקבוצה מגומא אגייאר. כמו כן, עדיין לא ברור מי יצליח לגייס ספונסרים אשר יממנו את הרכישה - נציגי העמותה או גורמים אחרים. יש לציין כי בהפועל ירושלים קיימים לא מעט זרועות: האפוטרופוס הכללי, פרופסור דוד האן, העמותה (המחזיקה 40 אחוז מהמניות) ויעקב לירז, שמונה על ידי אגייאר ומחזיק ב-60 אחוז ממניות הקבוצה. ברקע קיימים אף גורמים נוספים להם יש אינטרסים לנסות לשלוט בקבוצה.

כזכור, בנובמבר האחרון מונה האפוטרופוס הכללי על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים לנהל את נכסיו של גומא אגייאר בישראל. כמו כן, מונו עורכי הדין של אימו ואשתו של אגייאר לסייע בניהול הנכסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully