וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדה לאחר אונס והטרדות ברשת - ואנונימוס רוצים לנקום

נערה מקנדה התאבדה לאחר תקיפה מינית ותמונות שהופצו ממנה ברשתות החברתיות. אנונימוס מחפשים את שמות התוקפים

רק כמה שבועות עברו מאז הורשעו שני נערים מעיירת סטובנוויל שבאוהיו באונס של נערה בת 16 במסיבה, ופרשה דומה להחריד מתחילה להכות גלים בצפון אמריקה. רטיה פרסונס, נערה בת 17 מקנדה, שמה קץ לחייה בשבוע שעבר, זאת כשנה וחצי לאחר שעברה, לטענתה, תקיפה מינית על ידי ארבעה נערים במסיבה. לאחר התקיפה, הופצו תמונות של הנערה בזמן המעשה ברשתות חברתיות.

פרסונס, שסבלה מהצקות בשנה וחצי שעברה מאז המקרה, אף נאלצה לעבור לעיר אחרת, ואושפזה בעבר כדי להתמודד עם מחשבות אבדניות ודכאון. ביום חמישי שעבר, תלתה את עצמה בחדר האמבטיה בביתה, והשבוע הוחלט לנתק אותה מהמכשירים.

בניגוד למותקפת האלמונית מסטובנוויל, פרסונס לא זכתה לראות את תוקפיה מורשעים, או אפילו מועמדים לדין. הטענה של משפחתה היא כי רשויות החוק בקנדה לא עשו את עבודתן. בין השאר, כל החשודים בתקיפה רואיינו יחד, ויכלו לתאם עדויות, והמשטרה לא פעלה מהר מספיק כדי לחקור את הנושא. בסופו של דבר, נסגרה החקירה ללא התביעה.

מי שמתערבים כעת בנעשה הם האקרים, שגם הם - כמו אלה שניסו להתקיף אתרים ישראלים בתחילת השבוע - מגדירים את עצמם כחברי "אנונימוס". אלה הפיצו קריאה לכל מי שמכיר את פרטי המקרה למסור להם את שמות התוקפים, על מנת להדליפם ולנסות להגיע למידע חדש. במקרה סטובנוויל, פרצו האקרים אל מחשבי המעורבים בפרשיה, וחשפו מידע חדש אודות המעורבות של חברי קבוצת פוטבול מקומית באונס של הנערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully