וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כשקיבלתי הזדמנות שיחקתי היטב"

הישראלי המיובש של קליבלנד לא מתייאש ממצבו: "זו זכות להיות חלק מהליגה הזו, אני מודה על כך לאלוהים כל בוקר"

הדעיכה של עומרי כספי נמשכת בשבועיים האחרונים, כשהפורוורד הישראלי זכה לשבע דקות בלבד בשתי הופעות בשבעת המשחקים האחרונים של קליבלנד, ונותר מחוץ לרוטציה של ביירון סקוט, למרות העובדה שהקאבס החלשים מחזיקים במאזן הרביעי הכי גרוע ב-NBA.

כזכור, לפני כחודש פורסם שסוכנו של כספי דרש טרייד לאור מיעוט הדקות להן הוא זוכה, ולאחר מכן הצהיר סקוט שהישראלי עוד יקבל הזדמנות, אך זו כאמור לא הגיעה. בסך הכל רשם כספי 29 משחקים העונה בהן קיבל 11.4 דקות לערב ורשם ממוצע של 4 נקודות למשחק.

עומרי כספי. GettyImages
מתפלל גם בזמנים טובים. כספי/GettyImages

"אלה דברים שאין לי שליטה עליהם", הוא אמר היום בראיון לכתבה אודותיו במגזין הקהילה היהודית JTA. "עם זאת, אני עובד כדי לקבל הזדמנות, וכשקיבלתי הזדמנויות שיחקתי היטב. זו ההחלטה של המאמן ואני חייב לחיות איתה". לגבי הדיווחים על דרישתו לעזוב אמר: "זה לא משהו שקשור אליי, אז אין לי תגובה".

בכתבה צוטט גם גורם בקבוצה שסיפר על הקשיים של הישראלי: "זה לא בהכרח משהו שעומרי עשה, גם בובי גיבסון לא ברוטציה. אין ספק שעומרי מכין את עצמו היטב למשחקים, הוא תמיד אחד השחקנים האחרונים שעוזבים את האימון".

כספי עצמו התייחס לנסיגה המתמשכת במעמדו: "זו זכות להיות חלק מהליגה הזו. אני מודה לאלוהים על כך כל בוקר, שם תפילין, אומר שמע ישראל ומדבר עם אלוהים. אני אוהב להתפלל גם כשהדברים הולכים לי טוב, לא רע במצבים רעים כמו שרוב האנשים נוטים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully