וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ג'ייק קיגן עשוי להגיע להתרשמות במכבי חיפה

20.1.2013 / 14:33

החלוץ נוח סדאווי שנבחן בקבוצה, המליץ על האמריקאי בן ה-21. צוצאליץ': "אריק בנאדו לא רק מאמן טוב, אלא גם פסיכולוג"

החלוץ האמריקאי ג'ייק קיגן (21), שסיים לאחרונה את לימודיו באוניברסיטת בינגהמטון ונרשם לדראפט ה-MLS, עשוי להגיע בקרוב להתרשמות במכבי חיפה. מי שהמליץ על השחקן הוא החלוץ היהודי-אמריקאי, נוח סדאווי, ששיחק איתו בקבוצת ניו ג'רזי אקספרס. הסקאוט אלון חרזי והצוות המקצועי של מחלקת הנוער כבר עקבו אחר קיגן במהלך מחנה האימונים של מכבי חיפה בארצות הברית, במהלכו קיימה משחק ידידות מול קבוצתם של השניים.

כזכור, בסוף השבוע פורסם כי חיפה עוקבת אחר החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שעשוי להגיע בתוך חודשיים להתרשמות במועדון. לגבי אובנסרי, נראה כי מדובר בניסיון לרכוש את כרטיס השחקן שלו, לאחר שבחיפה קיבלו המלצות רבות מסוכנים בארצות הברית. האחרון, 22, נחשב לכוכב ליגת הפיתוח בארצות הברית. העונה הוא כבש 11 שערים ב-14 משחקים.

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחפש חיזוק בארצות הברית. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"היה לי קל להסתגל כי הגעתי אחרי שנתיים ששיחקתי מחוץ לבוסניה ורחוק מהבית. לא ידעתי הרבה על ישראל, למרות שהכרתי את מכבי חיפה כי היא מועדון מוכר באירופה, שאלתי גם את אלוויס משיץ ששיחק בראשון לציון והוא סיפר לי דברים טובים על ישראל", כך סיפר הבלם הבוסני אדין צוצאליץ' בראיון שהעניק לאתר הרשמי של מכבי חיפה. צוצאליץ', שבמחזורים האחרונים רושם תיאום כמעט מושלם עם הבלם דקל קינן, הוסיף: "האנשים ברחוב הישראלי עוצרים אותי ומברכים ומחמיאים. למרות התוצאות הרעות בפתיחת העונה האוהדים עדיין אומרים לי מילים טובות. גם ביוון היה לי קשר מצוין עם הקהל, הם הקדישו לי את השיר 'LION OF ZION' של בוב מארלי במשחק האחרון שלי בפאניוניוס. עכשיו אני באמת בארץ ציון ובהחלט טוב לי פה".

"השינוי הגדול בקבוצה הוא האחדות. אנחנו מדברים המון בינינו", הסביר הבלם את השינוי הגדול שחל בקבוצה מאז הגעתו של אריק בנאדו. "האספות הטקטיות של אריק בנאדו ברמה מאוד גבוהה, הוא הראה לנו לפני המשחק מול מכבי תל אביב (ניצחון 0:1) סרטון מוטיבציה שעזר לנו מאוד. אריק לא רק מאמן אלא גם פסיכולוג טוב, הוא מקשיב לנו".

שחקני מכבי חיפה, דקל קינן, אדין צוצאליץ'. מגד גוזני
תיאום מושלם. צוצאליץ' וקינן/מגד גוזני

על התיאום עם דקל קינן אמר: "התוצאות מדברות בשם עצמן, דקל שדרג את הקבוצה. הוא מסוג השחקנים שמובילים ומדרבנים אותנו להצליח. נוכחותו מורגשת גם במגרש וגם בחדר ההלבשה וזה טוב שיש שחקן כזה בקבוצה צעירה כל כך. מחוץ למגרש אנחנו מדברים הרבה, אני הולך איתו ועם המשפחה שלו לסרטים ואנחנו אוכלים יחד ארוחות ערב. בשבילי זה חשוב, כי יש בינינו הבנה, לפעמים אנחנו מדברים אחד עם השני, כשהאצטדיון מלא שחקנים אומרים לי באנגלית 'תיזהר', אני לפעמים לא יכול לשמוע אותם ולהבין, בגלל שיש לי ולדקל שפה משותפת והבנה טובה אז זה עושה את זה יותר קל במהלך המשחק".

"אני מאוד רוצה לזכות בתואר העונה. גביע או אליפות, אבל זאת עונה לא פשוטה. לא נותר לנו מקום לטעויות", סיכם הבלם. "באופן אישי, אני חייב להבקיע עד סוף העונה. ביוון כבשתי חמישה שערים בשנתיים, בבוסניה שישה. אני מקווה מאוד שהקבוצה תהנה ממני גם בתחום הזה." על השאלה האם הוא רואה את עצמו מקבל זימון לנבחרת הבוגרת של בוסניה, השיב: "אני משחק עכשיו באופן שוטף במכבי ונמצא בכושר טוב, זה יהיה חלום וכבוד גדול מבחינתי להיות מוזמן שוב לנבחרת הלאומית".

הערב (ראשון, 20:00, ספורט1) תתארח מכבי חיפה אצל הפועל רמת גן, כשניצחון יעניק לה דחיפה גדולה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא. במועדון מסרבים לעסוק במשחק מול האדומים בשבוע הבא והשחקנים התבקשו שלא לדבר על המשחק הזה. כפי שפורסם ביום שישי, במועדון בודקים שוב את אופציית סטפן שצ'פוביץ', שעסקת העברתו לבוסאן הדרום קוראנית התפוצצה ברגע האחרון. כרטיסו מוערך בכמיליון יורו ונראה כי הקשרים ההדוקים בין הנשיא יעקב שחר לסוכן הסרבי פאלי רמאדני ישחקו תפקיד חשוב בהכרעה לגבי עתידו. הקשר תמיר כהן לא ייכלל הערב בסגל ואמור לחזור, לראשונה מאז הפציעה, במשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully