וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט פרסם שיר של מתמודדת ב"דה וויס" והותקף בפייסבוק

18.12.2012 / 17:52

ראש מפלגת הבית היהודי הותקף בעמוד הפייסבוק שלו לאחר שפרסם שיר של מתמודדת "דה וויס" הדתייה אופיר בן שטרית. "שיתייעץ לפני שהוא פוגע באמונת משלחיו", נכתב באחת התגובות

בשידור האחרון של "דה וויס" ששודר ביום שבת, כחלק מפרקי האודישנים, הוצג אודישן של המתמודדת הדתיה אופיר בן שטרית בת ה-17, שבחרה לבצע את השיר "עוד מחכה לאחד". טרם עלתה על הבמה, הסבירה בן שטרית שהמוזיקה והשירה הם חלק גדול מחייה וכי חרף איסור "קול באישה ערווה", היא מרגישה כי היא חייבת לתת ביטוי למוזיקה שבוערת בעצמותיה ומהווה חלק כה חשוב מחייה. בן שטרית, שניכר היה כי היא מתרגשת מאוד, אמרה כי מידותיו הטובות של האדם הן אלה החשובות יותר ממידותיו הפחות טובות, בהתייחסה לכך שהציבור הדתי לא רואה בעין יפה נשים אשר שרות בפני גברים.

כעת, מסתבר שלא רק המנטורים אהבו את הביצוע של בן שטרית (שהצטרפה לנבחרת של אביב גפן – נ.ה), אלא גם נפתלי בנט, ראש מפלגת הבית היהודי, שפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו לינק לצפייה באודישן וכתב: "קבלו שלוש דקות מקסימות. לפעמים יש שיר או מישהו. שפשוט כובש אתכם. זה קרה לי במוצאי שבת - הופיעה הנערה אופיר בן שטרית עם קול טהור ונראה שגם אישיות קסומה. הייתי חייב לשתף אתכם".

אולם לא כל אוהדי העמוד של בנט אהבו את הפרגון, וחלקם הביעו שאט נפש מכך שראש מפלגה הדוגלת בערכים דתיים, נתן במה לשירת נשים בציבור. "אתה בראש מפלגה כלל ישראלית ואתה צריך לא ללכת להצטייר כדתי מסוים אלא לייצג את כולם, חילונים, מסורתיים, דתיים, ודתיים שמקפידים יותר", נכתב באחת התגובות.

בתגובה אחרת שהופנתה לבנט נכתב ש "אני מקווה שזה מחוסר ידיעה ובפעמים הבאות הוא יתייעץ לפני שהוא פוגע באמונת משלחיו. לא כל כך מעניין אותי מה הוא עושה בביתו. כאן הוא מייצג אותי ואני מצפה ממנו שידע לייצג נאמנה את הדתיים שבחרו בו ויבחרו בו בבחירות הקרובות. כמו שמנהל לא היה רוצה לראות את העובד שלו בקבלה במכנס קצר כי הוא מייצג אותו, כך אנו לא היינו רוצים שמי שמייצג אותנו יפרסם עברות בפרהסיה".

עם זאת, הפוסט זכה גם לתגובות המתנגדות לגישה השרמנית: "כל המתלהמים ש'קול באישה ערווה' וכו', ושנפתלי צריך לייצג גם אותם - זו בדיוק הגדולה של הבית היהודי החדש - כולם יכולים למצוא שם מקום ולמצוא אדם שמייצג את דעתם ועדיין להיות שונים ולהיות ביחד", נכתב באחת מהן, "תפסיקו לנסות להפוך את כולם לכמותכם כי זה פשוט לא נכון, בשני הכיוונים".

אנשיו של נפתלי בנט בחרו שלא להגיב לנושא.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו שמחים על העניין הציבורי סביב 'דה וויס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully