וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מלכותי: קייט מידלטון יוצאת מהארמון

שירות וואלה! סלבס

17.12.2012 / 11:03

לראשונה מאז האשפוז המפורסם, יוצאת קייט מידלטון מביתה ומציגה בטן מלכותית-הריונית באירוע ציבורי. הפעם, למרות התאבדותה של האחות, היא נראתה עליזה. וואלה! סלבס מלכותית

אחרי שבחילות הבוקר פקדו את גופה של הדוכסית מקיימברידג', דבר שגרם לה להתאשפז בבית החולים ולא להיראות בפרהסיה כפי שנוהגת לעשות בדרך כלל - יצאה קייט מידלטון מביתה והציגה קימור קל של בטן הריונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא בחלוק בית החולים. מידלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (א'), הוכתר רוכב האופניים המקצועי, בראדלי ויגינס, לאיש הספורט של השנה בבריטניה. לכן, הוא קיבל אות הוקרה מיוחד, שהוענק לו על ידי מידלטון וספורטאי אחר שאתם כנראה מכירים - דיוויד בקהאם.

הדוכסית התופחת התעטפה בחליפה אלגנטית ונראתה עליזה מתמיד, זאת על אף הפרשיה המצמררת שהביאה למותה של אחות בית החולים. בפעם הראשונה מאז אותו אשפוז מפורסם, הפציעה מידלטון באירוע מתוקשר, כשהיא כבר לא נשלטת על ידי סימפטומטים של אישה הריונית.

יכול להיות שמוריסי פחות יחבב את הקאמבק המפתיע של הדוכסית, אך זה לא ממש משנה. השגרה המלכותית המתינה לה מחוץ לדלתות בית החולים. כעת ניתן לראות באופן ברור את בצבוץ בטנה העגלגלה של מידלטון, שבתוכה כמובן שוכן יורש עצר. הפעם, זו לא מטאפורה.


וואלה! סלבס לא יוצאת מביתה אחרי ארוחות, מה שמשאיר אותה בביתה החשוך לעד.


מוריסי פותח פה על קייט מידלטון

מצעד בגדי הים שיחממו לכם את החורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully