וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באנגליה: מויס דורש שירחיקו את פלאיני

מאמן אברטון זעם על מרואן פלאיני, שנגח בשחקן סטוק ולא ספג אדום: "זה היה נוראי, מגיע לו להיענש". קולארוב ייחקר במשטרה

מאמן אברטון דיוויד מויס קרא להרחיק את כוכב הקבוצה שלו, מרואן פלאיני, לאחר שהשחקן נגח בקפטן סטוק ריאן שואוקרוס במהלך ה-1:1 בין שתי הקבוצות. כמעט כל הצופים באיצטדיון ראו את הנגיחה של פלאיני, מלבד השופט מארק הולסי, והבלגי לא נענש.

"מגיע לו לקבל עונש", אמר מויס בג'נטלמניות טיפוסית, "אני ראיתי את זה, זה היה דבר נוראי, ואני מצפה שהוא יקבל עונש. זו החלטה של ההתאחדות. אמרתי לו שזה לא מקובל. כל עונש שהוא יקבל, מגיע לו ולנו".

מויס הוסיף ש"פלאיני הוא שחקן חשוב, ולכן זו אכזבה גדולה. אני נוהג להתלונן אם אני חושב שהקבוצה שלי סובלת מהחלטות רעות. לכן אנחנו צריכים לציין גם כשההחלטות הפוכות. היו צריכים להרחיק לנו שחקן היום".

פלאיני עצמו התנצל: "אני מבקש סליחה משואוקרוס, מחבריי לקבוצה ומהאוהדים. איבדתי את קור הרוח שלי, וזה היה לא מקצועי. היו הרבה דחיפות ברחבה, ולא הרגשתי שאני מקבל הגנה מהשופטים. למרות זאת, לא הייתי צריך לעשות את זה. אין תירוצים".

* משטרת אנגליה תחקור טענה לפיה אלכסנדר קולארוב, שחקן מנצ'סטר סיטי, קילל קללות גזעניות אוהד של ניוקאסל. על פי החשד, במהלך החימום אחד מאוהדי ניוקאסל הניף דגל אלבניה ליד קולארוב הסרבי, ולאחר מכן האוהד האשים כי שחקן סיטי קילל אותו. "אנחנו בודקים את ההאשמות האלה ברצינות גדולה", נמסר מהמשטרה המקומית.

עוד במחזור ה-17 באנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully