וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' קוראת למתפקדים להצביע ומודה לברק על שפרש

טל שלו

26.11.2012 / 21:54

מפלגת העבודה השיקה היום את מטה הבחירות שלה בתל אביב בנוכחות עשרות מועמדים, והיו"ר ניצלה את ההזדמנות כדי לעקוץ את שר הביטחון "שנפרד מאתנו ואפשר לנו לשקם את המפלגה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

מפלגת העבודה השיקה היום (שני) באופן רשמי את מטה הבחירות שלה בתל אביב, בנוכחותם של כ-70 מתמודדים בבחירות המקדימות. רגע לפני הפריימריז, ניצלה את ההזדמנות יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', כדי לקרוא למתפקדים לבוא ביום חמישי לקלפיות ולממש את זכותם לבחור את רשימת העבודה לכנסת.

על רקע התקלות במערכת המחשוב בפריימריז בליכוד, אמרה יחימוביץ' כי "מפלגת העבודה עשתה הכל כדי שהבחירות יהיו נקיות, דמוקרטיות, חשאיות ומשוחררות מלחצים. לא יהיו מספרים למתמודדים, תוצאות ההצבעה בקלפיות השונות לא יפורסמו ויזרמו למטה מרכזי, וכך יוכל כל מצביע להיות עם עצמו ועם בוראו בקלפי מבלי שאיש ידע מה הצביע".

יו"ר העבודה התייחסה גם לפרישתו של שר הביטחון, אהוד ברק - מנהיג המפלגה עד 2011 - מהחיים הפוליטיים. יחימוביץ' ציינה בחיוך כי בתוך ההמולה השוקקת של מטה הארגון היא "מודה לברק פעמיים, פעם אחת על כך שנפרד מאתנו לפני שנתיים ואפשר לנו לשקם את המפלגה, להביא לשגשוגה ופריחתה ולייצר אלטרנטיבה שלטונית. ופעם שנייה, בלי ציניות, על תרומתו הגדולה לצה"ל ולביטחון המדינה. לכן, ברגע כזה אפשר לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד ולהוקיר לו תודה על פועלו הרב למען המדינה ולאחל לו בהצלחה בדרכו החדש".

בעבודה מדגישים כי נערכו מבעוד מועד לתקלות אפשריות מהסוג שאירע בליכוד, וכי מראש הוחלט שבכל קלפי יהיה גיבוי שיאפשר לעבור להצבעה ידנית אם יתגלו תקלות. המפלגה חתמה גם על חוזה עם חברת סריקה שתקלוט במידת הצורך את כלל טפסי ההצבעה על מנת להפיק תוצאות.

הבחירות במפלגה ייערכו באמצעות כ-500 מסכי מגע אלקטרוניים, שיתפרשו ב-140 קלפיות ברחבי הארץ ב-68 אתרי הצבעה. בפריימריז ייטלו חלק כ-61 אלף מתפקדי המפלגה - אלו שהתפקדו עד לפני חצי שנה. הקלפיות ייפתחו בשעה 10:00 וייסגרו ב-22:00. עם תום ההצבעה ייערך כנס בבית ברל בכפר סבא, בו יוצגו התוצאות במעמד היו"ר יחימוביץ', חברי הכנסת והמתמודדים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully