וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נדרשות שעות כדי לפרט הישגי הממשלה"

טל שלו

9.9.2012 / 12:54

בישיבה האחרונה של השנה העברית אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי השנה החולפת היתה עמוסה פעילות כלכלית שהצילה את ישראל ממשבר. "נמשיך להביא תוצאות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ישיבת הממשלה האחרונה לשנת תשע?ב כדי לטפוח לממשלתו על השכם, ולשדר אופטימיות לציבור אל מול האיומים הביטחוניים והכלכליים לפתחה של ישראל. ?זאת הפעם הרביעית שהממשלה מציינת תחילתה של שנה חדשה?, אמר נתניהו הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, ?זה, לכשעצמו אירוע לא שגרתי בעשרות השנים האחרונות. הוא משדר יציבות ממשלית וזה דבר חשוב למדינת ישראל בכל עת, ובייחוד בעת הזאת?.

נתניהו הודה לשרים על ?שנה עמוסת פעילות?, ואמר כי ?אם הייתי עכשיו מפרט את שורת הפעולות שהממשלה עשתה, גם ביצעה וגם אישרה, היו נדרשות לכך שעות רבות??.

נתניהו איחל שנה טובה לשרים ולציבור, והדגיש כי ?זו הייתה שנה שבה חיזקנו את הביטחון של אזרחי ישראל מול הטלטלה האזורית שמסביבנו, שמרנו על הכלכלה שלנו מפני קריסות שאפיינו כלכלות אחרות, ואני בטוח ומבטיח שבשנה הבאה - שנת תשע"ג נמשיך להביא תוצאות למען אזרחי מדינת ישראל?. בהמשך היום, מתכוונים במשרד ראש הממשלה להפיץ סרטון ומצגת, המפרט את פעולות הממשלה לפי חודשי השנה העברית, ?כדי לציין את ההתקדמות של מדינת ישראל בשנה האחרונה?.

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully