וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר רשת NBC ימחה בשידור נגד ההתעלמות מחללי מינכן

בוב קוסטאס מתכנן מחאה פומבית בשידור נגד ההחלטה שלא לקיים דקת דומייה בטקס הפתיחה: "זו החלטה אינטרסנטית"

לא רק בישראל זועמים על החלטת הועד האולימפי הבינלאומי שלא לקיים דקת דומייה לזכר י"א הספורטאים הישראלים שנרצחו בטבח באולימפיאדת מינכן 1972 במהלך טקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון.

הלילה (בין שלישי לרביעי) גילה בוב קוסטאס, המנחה הראשי של רשת NBC, שמחזיקה בזכויות השידור של האולימפיאדה בארצות הברית, שהוא מתכוון למחות נגד ההחלטה במהלך שידור הטקס. "אנשים רבים חושבים שהסירוב של הועד האולימפי לציין 40 שנה לטבח הוא יותר אינטרסנטי ממדהים", אמר קוסאטס, שסירב להרחיב בנוגע לאופי המחאה המתוכנן.

"תהליך ההפקה של שידור הטקס עדיין לא הסתיים, ובוב הוא חלק מהתכנון שלו", הגיב אדם פרייפלד, דובר רשת NBC, בה משמש כזכור אלכס גלעדי כסגן נשיא בכיר. ההערכות הן שהרשת תנסה למתן את המחאה מחשש לפגיעה ביחסיה עם הועד האולימפי, לאור העובדה שהיא מחזיקה בזכויות שידור המשחקים האולימפיים גם ב-2016 וב-2020. קוסטאס בן ה-60 הוא אחד השדרים הבכירים והמוערכים בארצות הברית, והוא מוביל את שידורי האולימפיאדה מזה 20 שנה.

אברהם פוקסמן, יו"ר הליגה נגד השמצה, בירך על תמיכתו של קוסטאס, שצפויה לעורר הדים רבים לאור העובדה ששידור טקס הפתיחה בבייג'ינג 2008 נצפה על ידי 34.2 מיליון צופים בארצות הברית, והפעם הרייטינג צפוי להיות גבוה עוד יותר. "אני חושב שהוא צודק, והעובדה שדמות בכירה כמוהו תביע מחאה תגרום לשינוי. מצד שני עצוב לי שמתארים את האקט שלו כאמיץ, כשמדובר בדבר טבעי לעשות".

רוג מסביר את עמדתו: "האווירה בטקס הפתיחה לא מתאימה לדקת דומייה"

ראש עיריית לונדון ערך טקס נפרד לחללי הטבח במינכן

בישראל זעמו: "עם טרור לא מתמודדים בהכחשה"

זוכרים את חללי מינכן בוואלה! אולימפיאדה

ניצולי הטבח במינכן נזכרים ברגעי האימה

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully