וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לניקולאס פלצ'וק, גיורא אנטמן סיכם

14.6.2012 / 14:26

החלוץ ששמו עלה וירד חוזר לתמונה, אלישע לוי נתן אור ירוק לפתיחת מו"מ עם מויסוב. פערים עם שבחון: "בודק עוד אופציות"

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי נתן אור ירוק לפתוח במשא ומתן עם בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב. המנכ"ל אסי רחמים צפוי לפנות לסוכניו של השחקן בשבוע הבא, והצדדים ינסו להגיע לסיכום. הבוקר (חמישי) התברר כי אתמול הקבוצה פנתה לחלוץ הפועל עכו, ניקולאס פלצ'וק והציעה לו להצטרף לקבוצה, זאת בעקבות הפיצוץ במשא ומתן עם מירקו אורמוש. פלצ'וק שחקן חופשי ומועמדותו עלתה מספר פעמים העונה, מאז הוחלט שיעזוב את עכו. גורם בקבוצה אישר: "ייתכן שבשבוע הבא פלצ'וק יחתום".

מי שכבר הגיע הבוקר לסיכום עם ראשי הקבוצה הוא מאמן השוערים גיורא אנטמן, שסיכם את תנאיו בהפועל באר שבע ויחל לעבוד עם אלישע לוי. המאמן שיעבוד גם בנבחרת נפגש עם ההנהלה ואלה הגיעו להסכמות לקראת העונה הבאה. לאחר שרני גולדיג סיכם בהפועל כפר סבא, ייתכן שמאמן השוערים מאירי סיני ימשיך בקבוצה.

במועדון מקווים שמהראן ראדי יחתום בשבוע הבא. לוי כבר הבהיר לשחקן שהוא בנה עליו כשחקן מפתח. הדרישות של בני לוד בנוגע למוראד אבו ענזה גבוהות ובשלב זה הוא לא יגיע לקבוצה. הקשר יוסי שבחון נפגש עם ראשי המועדון וכרגע הפערים גדולים מאוד. שבחון אמר לאחר הפגישה: "לא הצלחנו להגיע לעמק השווה. אני יכול לאשר שאני בודק עוד אופציות". בבאר שבע מתכוונים להמשיך ולנהל משא ומתן עם השחקן.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully