וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תלבש מדונה בהופעה?

לירוי שופן

31.5.2012 / 15:30

פרסום רשימת הלוקים של מדונה להופעה הבכורה של סיבוב ההופעות החדש, מגלה כי מעצבי העל הגדולים בעולם נכללים בו, כמו גם פריטים חושפניים מתוך קו ההלבשה האישי של הזמרת

פראדה, ז'אן פול גוטייה וכמובן הליין עליו היא חתומה, Truth or Dare – אלה רק קומץ קטן מהשמות אותם ילבשו מדונה וצוות הזמרים והרקדנים סביבה בסיבוב ההופעות החדש שלה, שיפתח בבכורה עולמית הערב ברמת גן. יומון האופנה WWD.COM חשף הבוקר לראשונה את תמהיל המעצבים שיצרו פריטים עבור המופע, וגם מערכות לבוש מרכזיות מתוכו. סגנון העיצובים מחולק לפי פרקי ההופעה, ונע מנערת פיתוי מחודדת חזייה ברוח דמותה של הזמרת בשנות ה-90 ועד נעלי עקב לגברים, אותן ינעל צוות הרקדנים (שחזור, ככל הנראה, של האקט בקליפ Girl Gone Wild).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'אן פול גוטייה לסיבוב ההופעות של מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זהו מסע אמיתי בין החלק הראשון של ההופעה לרביעי" מסרה אריאן פיליפס, מעצבת התלבושות והסטייליסטית של מדונה, לאתר. "והדרך בה היא בונה את ההופעה דומה להצגת תיאטרון". ואכן, מתמונות ההדמיה ניכר אופיים הפרפורמרי של הפריטים. גוטייה למשל, עיצב מעין חליפת מכנסיים מחוייטת, כשהמחוך האייקוני – הזכור מסיבוב ההופעות בלונד אמבישן – עוצב ככלוב. "נתנו למחוך אינטרפרטציה תלת מימדית. זה הכל על נשיות וגבריות. פרשנות חדשה ל-2012 של הקלאסיקות של מדונה וז'אן פול גוטייה", אמר המעצב הצרפתי.

ההפקה האופנתית עצומה בכל קנה מידה. על פי פיליפס מעורבים בה 700 זוגות נעליים. מדונה עצמה תחליף כ-7-8 פעמים תלבושות במהלך המופע, והרקדנים אפילו יותר – כ-15 החלפות של בגדים. בנוסף, מסתמן כי מוטיב של מסכות – כחלק מקונספט ששולט בסיבוב ההופעות הזה של התפשטות משכבות וחשיפה – יהיה אחד המרכזיים בו.

כפי שרבים הבחינו, שמו של בית האופנה ז'יבנשי, והמעצב העומד בראשו ריקרדו טישי, נעדרים מהרשימה הנוצצת. באם אכן לא תכלול ההופעה אף מערכת לבוש של הבית הצרפתי, יהיה זה מהלך שניתן להגדירו כמשונה, בעיקר לאחר שהופעת הסופרבול המתוקשרת של מדונה התבססה על עיצובי הוט קוטור של טישי, וסחפה עקב כך תשומת לב גדולה בקרב תקשורת האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של אחת התלבושות של הכוכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully