וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינג מציג: חיפוש חברתי יותר

מיקרוסופט הציגה גרסה חדשה למנוע החיפוש בינג, עם ממשק מחודש והרבה יותר דגש על שאיבת תוכן מרשתות חברתיות

<a href="https://video.msn.com/?vid=e0aaf4ff-24c7-42a0-875f-40917489ea1b&mkt=en-us&src=SLPl:embed::uuids" target="_new" title="Search with friends">Video: Search with friends</a>

מיקרוסופט מחדשת את בינג. השחקנית השניה בגודלה בשוק החיפוש באינטרנט (הרחק מאחורי גוגל) הכריזה היום על גרסה חדשה של מנוע החיפוש שלה, שנועדה לשלב יותר תכנים מותאמים אישית מרשתות חברתיות. הגרסה החדשה צפויה להיות מושקת בשבועות הקרובים למשתמשים בארה"ב בלבד, ולא ברור מתי תגיע למדינות נוספות.

המהלך של מיקרוסופט דומה למה שגוגל עשתה עם הרשת החברתית שלה Google+, תיעדוף תוצאות "חברתיות" על אלה הרגילות, אך מיקרוסופט מבססת את התוצאות שלה מראש על רשתות קיימות, ובראשן פייסבוק עמה יש לה הסכם. חוץ ממנה, ישלב בינג מידע חברתי מגוגל+, טוויטר, לינקדאין, Quora, פורסקוור ופלטפורמת הבלוגים Blogger. העקרון המנחה הוא שתוצאות מאנשים אותם אתם מכירים, אפילו אם זו רק היכרות וירטואלית, תהיינה יותר רלוונטיות עבורכם מסתם תוצאות חיפוש.


החידושים מגיעים עם שינוי בעיצוב ממשק החיפוש של בינג, שיכלול בקרוב שלוש עמודות נפרדות. העמודה השמאלית, והגדולה ביותר, תציג את תוצאות החיפוש הסטנדרטיות. העמודה האמצעית, לה קוראים בחברה Bing Knows, תציע מידע קונטקסטואלי על נושא החיפוש מתוך שירותים ואתרים שונים. אם אתם מחפשים מסעדה, למשל, העמודה האמצעית תוכל להציג את הדירוג שלה באתר Yelp. אם אתם מחפשים כתובת, זו העמודה בה תופיע המפה המוקטנת.

העמודה השלישית, לה קוראים במיקרוסופט Friends Know, מציגה תוצאות חיפוש מהמעגלים החברתיים שלכם ברשתות החברתיות אליהן בינג מחובר. רק שמנוע החיפוש לא מחפש תשובה לשאילתא שלכם, כי אם אנשים שעשויים לדעת את התשובה. אם אתם שואלים את מנוע החיפוש "לאיזו הצגה ללכת", הוא עשוי להציג תוצאות חברתיות בדמות אנשים שציינו כי הם אוהבים תיאטרון. מתחת לתוצאות ממעגלים חברתיים שלכם, מציג מנוע החיפוש גם תוצאות של אנשים שאינם חבריכם, אך עשויים להיות רלוונטיים (חיפוש שם של עיתון מציג פרופילים של כתבי העיתון). בתחתית העמודה נמצא חלק בשם "פעילות", שמציג - אם אתם מאשרים לו - את הפעילות האחרונה שלכם במנוע החיפוש.

עוד בנושא:
בינג ופייסבוק החלו לדבר לא מהיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully