וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לנו פריחה: בו?רו?ת בטכנולוגיה

אתם מתלבטים איזה מחשב אישי לקנות, ומחוסר ידע שואלים חבר "מבין" מה לעשות. את ה"מבינים" זה ממש מרתיח, מסתבר. וואלה! מציגה את הדברים המרגיזים, שעושים לכולנו פריחה

אתם לא יודעים איזה מחשב או טלפון לקנות. לא נורא, קורה לכולם. והחנון/ית הקרובים לביתכם, הם בטח מבינים בטכנולוגיה הרבה יותר מכם. הפתרון ההגיוני: לשאול אותם. לבוא אליהם ולהציג להם את השאלה הפשוטה: איזה מחשב לקנות? איזה טלפון לקנות?

לא, לא לא לא! אל תשאלו את השאלה הזאת. אף פעם, אבל אף פעם אל תשאלו את השאלה הזאת. עבור אנשים שמבינים בטכנולוגיה, זו השאלה המעצבנת ביותר שתוכלו לשאול. אתם יודעים כמה טלפונים ומחשבים יש בשוק בכל רגע נתון? עשרות, ואנחנו מכירים חלק קטן מהם. בדיוק כמו שאתם מכירים את כל שחקני הכדורגל בנבחרת מוזמביק, או זוכרים בעל פה את כל הדמויות של "ימי חיינו" מתחילתה ועד סופה, אנחנו מכירים טלפונים ומחשבים. זה מאגר ידע עצום, שמשתכלל מדי יום, ואתם מבקשים מאיתנו לזקק אותו לכדי תשובה אחת אבסולוטית בלי שום התאמה אישית.

עושה לנו פריחה - כל הכתבות
מדוע צריך עדיין להשיג טופס 17 כדי להשיג טיפול רפואי?
פמניסטיות! אולי תלמדו להקשיב
נמאס מהקקי של הכלבים שלכם הרחובות
יורדו מהכביש נהגים איטיים בנתיב השמאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקבוק אייר? דל 13 XPS? מי בכלל מבדיל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילא אם הייתם שואלים "איזה טלפון עם מסך מגע, עדיף עם אפשרות לנעילת הורים, לקנות לבן ה-8 שלי שנוהג לזרוק מכשירים", או "איזה מחשב, במשקל מתחת ל-2 קילוגרם ועם סוללה חזקה, לקנות ליישומי אופיס". אבל לא, אתם לא יכולים אשכרה להגיד לנו מה אתם צריכים מאחת מקניות האלקטרוניקה המשמעותיות ביותר של השנה הקרובה לפחות. את המידע הזה אנחנו צריכים לדלות מכם בכוח, כי לא בזבזתם אפילו לא דקה על סקר שוק או ניסיון להבין מה אתם רוצים.

אז לא, אנחנו לא נגיד לכם איזה טלפון לקנות, מה עוד שבסופו של יום תלכו ותקנו אייפון או "גלקסי" (יש יותר מעשרה מכשירים במשפחת גלקסי, והם שונים אחד מהשני, לכל הרוחות). וגם לא נגיד לכם איזה מחשב לקנות, כי בטח תקנו את הזה שייראה לכם הכי יפה ויהיה במגבלות התקציב. אבל היי, לשוער של נבחרת מוזמביק בכדורגל קוראים לאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully