וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפעת הסנקציות? יצוא הנפט מאירן צנח במרץ ב-14%

29.3.2012 / 11:35

יצוא הנפט של אירן ירד החודש ב-300 אלף חביות ביום לעומת פברואר, והסתכם ב-1.9 מיליון חביות ביום. מחירי הנפט ירדו אתמול לאחר הודעה של מספר מדינות על שחרור מאגרי חירום

יצוא הנפט מאירן ירד החודש, לאחר שצרכניות נפט רבות התכוננו לקראת סנקציות חדשות. היצוא צפוי להמשיך ולרדת אם נשיא ארה"ב ברק אובמה יחליט ביום שישי שהשווקים יכולים להסתגל לכמות קטנה יותר של נפט אירני, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" לפי הערכות בשוק.

יצוא הנפט של אירן ירד החודש ב-300 אלף חביות ביום לעומת פברואר, והסתכם ב-1.9 מיליון חביות ביום - ירידה של כמעט 14%, לפי הערכת חברת פטרו-לוג'יסטיקס השווייצית.

כעת רושם מחיר הנפט עלייה קלה, לאחר שאתמול ירד ב-1.8%. החוזים על הנפט הגולמי מסוג טקסס מתוק למסירה במאי עולים ב-0.2% 105.64 דולר לחבית, במסחר האלקטרוני בניו יורק. החוזים מסוג ברנט עולים ב-0.3% ל-124.56 דולר לחבית בבורסת הסחורות של לונדון.

אתמול ירד מחיר הנפט בניו יורק וננעל ברמה של 105.41 דולר לחבית, על רקע דיווח על כוונת ממשלות ארה"ב, יפן, בריטניה וצרפת לשחרר במשותף לשוק של נפט ממאגרי החירום שלהן, ובעקבות זינוק חד מהצפוי במלאי הגולמי בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן
  • נפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully