וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: לנדאו מועמד לנתניה במידה שעטר יעזוב

4.3.2012 / 0:36

בלדב ולב ממתינים להתפתחויות של מאמנם עם מכבי חיפה. שחקן בפ"ת: "צריך להשלים עם הירידה". אג'ידה וסטולר יעזבו

גילי לנדאו עשוי להיות מחליפו של ראובן עטר במכבי נתניה בעונה הבאה, במידה והאחרון יעזוב למכבי חיפה, כך עולה מתוך שיחה שהתקיימה לאחרונה בין גורם במכבי נתניה לבכיר בכדורגל הישראלי. בנתניה עדיין לא פנו למאמן אחר משום שהם ממתינים להתפתחויות במכבי חיפה, אליה עטר מועמד. בנתניה כבר הכריזו כי ברצונם להשאיר את עטר לעונה נוספת, ואם לא יעזוב לחיפה יוצע לו חוזה לעונה נוספת, אך עזיבה שלו עשויה לסלול את הדרך של מאמן הפועל פתח תקוה.

לנדאו כבר אימן בנתניה והוביל אותה בעונת 2002/3 לעונה חלומית בסיומה היא סיימה במקום הרביעי וחזרה לשחק באינטרטוטו. במועדון זוכרים לטובה את לנדאו, שאימן בקדנציה של אשר אלון, והצליח לשלב שחקני בית ולהחזיר את הקבוצה לצמרת עם תקציב מוגבל. המאמן נחשב לאהוד מאוד גם בקרב אוהדי הקבוצה ומוערך גם על ידי המנכ"ל קובי בלדב.

בהפועל פתח תקוה עצמה נרשם הערב (שבת) הלם בעקבות ההפסד לראשון לציון. שחקני הקבוצה נותרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה ונראה כי חלקם השלימו עם הירידה לליגת המשנה, לאחר שהפער מהקו האדום גדל ל-11 נקודות. "עד עכשיו הגענו לכל משחק כאנדרדוג והבאנו נקודות, היום הגענו כפייבוריטים ברורים והפסדנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנו יותר טובים מראשון לציון, אבל השער שלהם הכניס אותנו להלם. שמענו גם את התוצאות מבאר שבע וקריית אליעזר. אין ספק שהדרך ללאומית סלולה וצריך להשלים עם זה. אכזבנו היום את האוהדים שלנו. אחרי ההרחקה של אובסניקוב חשבנו שהמשחק יתפתח אחרת, אבל כנראה שבכדורגל יתרון מספרי לא אומר דבר".

עד סוף הסיבוב השני תתארח הקבוצה אצל בני סכנין ותארח את רמת השרון. לפני המשחק תלו אוהדי הפועל פתח תקוה שלט הקורא למאיר שמיר לחזור לקבוצה במטרה להציל אותה מהמצב אליו נקלעה. "אנחנו פותחים דף חדש, מאיר שמיר חזור הביתה", נכתב בשלט. במועדון ינסו לבקש משמיר לתמוך בקבוצה במידה ואכן תרד באופן סופי לליגת המשנה. המנכ"ל אפי צפריר ינסה להשאיר מספר שחקני מפתח על מנת להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה. פביאן סטולר ואוסטין אג'ידה הודיעו כי יעזבו את הקבוצה בכל מקרה. ייתכן שבאר שבע תנסה לצרף את סטולר מיד בתום העונה. אג'ידה מעוניין לעזוב לאירופה. גם מכבי פתח תקוה מעוניינת בו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully