וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי: "אני בטוח שפאביו קאפלו יחתום באנז'י"

מנג'ר זניט חיזק את השמועות על תפקידו החדש של מאמן נבחרת אנגליה היוצא: "הבעלים יקנה כל שחקן שהוא ירצה"

לאן מועדות פניו של פאביו קאפלו, בדיוק שבוע לאחר שהתפטר מנבחרת אנגליה? כל הסימנים מראים כי אחד המאמנים המוערכים בעולם לא ישוב לממלכה וגם לא לארץ המגף, כי אם יעדיף לעבור לרוסיה, ובאופן ספציפי - לאנז'י מחצ'קאלה. אמש (שלישי) התפטר מהמועדון יורי קרסנוז'ן לאחר שהצטרף אליו לפני כחודשיים בלבד, לכאורה בשל חילוקי דעות עם ההנהלה, שמיהרה להכחיש כי כבר נפגשה עם קאפלו במטרה למנות אותו באופן מיידי.

היום הגיע תורו של מאמן איטלקי נוסף בליגה הרוסית, לוצ'יאנו ספאלטי, להגביר את חרושת השמועות בנושא: "אני מכיר בכוח של הבעלים של אנז'י, סולימן קרימוב, ואני בטוח שהוא ישכנע את קאפלו לקחת את התפקיד", אמר מאמן אודינזה לשעבר, שמדריך את מוליכת הטבלה, זניט. "איך הוא ישכנע אותו? הוא פשוט יקנה כל שחקן מצוין שקאפלו יבקש. אנז'י זו לא רק סמואל אטו, יש להם עוד הרבה שחקנים טובים. הבסיס למועדון חזק ברמה בינלאומית כבר שם. קרימוב החתים בשנתיים האחרונות 11-12 שחקנים, פאביו הוא מאמן מצוין והוא ייקח את הקבוצה לרמה הבאה. הוא ימצא שם רצון ענק לגדול".

עד שיימצא מחליף רשמי לקרסנוז'ן מאמנים את אנז'י אנדרי גורדייב והמגן הברזילאי הוותיק רוברטו קרלוס. אם אכן יגיע קאפלו לקבוצה, יצטרך לשקם את המועדון העשיר שפתח את העונה בצורה רעה מאוד, ומדורג במקום השביעי בטבלה, מרחק 13 נקודות מהפסגה. גם רפא בניטס וחוס הידינק הוזכרו כמועמדים לתפקיד.

מדוע עזב פאביו קאפלו את נבחרת אנגליה? הסיפור המלא

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully