וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים למנכ"ל התעשייה האווירית: נחושתן ולוקר

אורה קורן

29.1.2012 / 9:12

מפקד חיל האוויר עידו נחושתן, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, יוחנן לוקר ויו"ר ECI, רפי מאור הם בין השמות שהוזכרו כמועמדים לתפקיד מנכ"ל התעשייה האווירית

בורסת השמות לתפקיד מנכ"ל התעשייה האווירית (תע"א) רוחשת. מקורבים לתע"א אמרו בסוף השבוע כי רשימת המועמדים לתפקיד, שיתפנה לקראת סוף השנה, כוללת את מפקד חיל האוויר שצפוי לפרוש בקרוב, עידו נחושתן, ואת המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, יוחנן לוקר.

מקורבים לתעשיות הביטחוניות הוסיפו כי אלה המועמדים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. מועמד נוסף שהוזכר הוא רפי מאור, יו"ר חברת התקשורת ECI. לגביו אמרו המקורבים כי יוכל לקדם את הפרטת החברה, ולכן צפוי שיזכה לתמיכתם של שרי האוצר והביטחון, ויו"ר החברה, דב בהרב.

בתגובה מסר בהרב כי "מנכ"ל החברה הבא ייבחר באמצעות ועדת איתור. המועמד המתאים ביותר ייבחר". איגרת ברוח זו הוציא בהרב באחרונה לכל עובדי התע"א. כמו כן נודע כי בהרב מתכוון להקים את ועדת האיתור השבוע.

מנכ"ל תע"א, יצחק ניסן, צפוי לסיים את תפקידו לקראת סוף השנה. בהרב הבהיר כי אינו מתכוון להאריך את כהונתו, מאחר שנדרש מנכ"ל עם מחויבות לטווח ארוך של שבע שנים כדי ליישם את תוכנית ההפרטה והשינוי המבני שבכוונתו להעביר בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully