וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר הסעודי פרסם עוד 11,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראלים

5.1.2012 / 15:44

ההאקר הסעודי שחשף כ-15,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראליים פרסם היום עוד 11,000 מספרים ומבטיח שיפרסם מיליון

עומר (0xOmar), אחד ההאקרים הסעודים מקבוצת group-xp שהסעירה את הרשת הישראלית מאז ליל שני, פרסם היום הודעה חדשה, בה כלל קישורים לקובץ המכיל עוד 11,000 פרטי כרטיסי אשראי (בנוסף לקבצים הקודמים, שגם אותם כלל בפרסום החדש). לדבריו, מדובר בכרטיסים מבית ישראכארט ו-"DinnerDash" (ייתכן שהכוונה ל"דיינרס"). מלבד המספרים כולל הקובץ גם את פרטיהם המלאים של בעליהם: שם, כתובת ומספר טלפון.

בדקו אם כרטיס האשראי שלכם נמצא ברשימה

ואפשר גם ברשימה השמית הזו

לאחר שפרסם השבוע כבר יותר מעשרת אלפים מספרי כרטיסי אשראי של ישראלים, העלה היום (ה') לרשת הודעה בה הוא טוען כי הוא מחזיק ברשימה המכילה מיליון מספרים נוספים. לדברי עומר, הוא הצליח לפרוץ ל"הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין".

"סטודנט ישראלי טיפש טוען שהדלפנו רק 14 אלף כרטיסים, וכי אחד מהקבצים לבדו כולל 27 אלף מספרים תקינים. התקשורת היהודית והציונית פרסמו את מה שהסטודנט הטיפש הזה אומר. זה הכעיס אותי, אז חשבתי להפיץ את כל מיליון מספרי הכרטיסים שברשותי. אעשה זאת בקרוב", כתב ההאקר בהודעה שפרסם באתר pastebin.com.

"פרצתי ליותר מ-80 שרתים ישראלים כדי להשיג את המידע", כתב. "כל אחד מהם גדול מאוד ומרכזי, בהם one.co.il, אתר העסקים הישראלי bizmakebiz, האתר ezpay האתר Jusaism וכו'. הלובי הישראלי הצליח למחוק את כל ההודעות שפרסמתי ב-Pastebin ודומיו, אך הפעם הם לא יוכלו לעשות זאת", הוא מבטיח.

ראיון עם ההאקר הסעודי

מחברת ישראכרט נמסר כי נמצאו ברשימה כ-5,200 כרטיסים של לקוחות הקבוצה. החברה מאפשרת ללקוחותיה לבדוק האם פרטיהם נחשפו באמצעות אתר ישראכרט ובדף הפייסבוק. החברה גם מפעילה מענה טלפוני אוטומטי שמספרו: 1800-800-410. בנוסף שולחת ישראכרט הודעות SMS לכל הלקוחות שנפגעו.

מחברת ויזה כאל נמסר בתגובה: "בקובץ שפורסם היום הופיעו פרטים של כ-800 לקוחות של חברתנו. הכרטיסים נחסמו באופן מיידי לרכישה באינטרנט ובטלפון וברגעים אלו נשלחת הודעה ללקוחות. ניתן להיכנס לאתר החברה, להקיש את מספר ת.ז ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ולקבל תשובה מיידית אם מדובר בכרטיס שפרטיו נחשפו. כמו הארוע הקודם, גם עכשיו כל לקוחות כאל מוגנים ולא יפגעו , אנו נדאג להנפיק ללקוחות כרטיסים חדשים תוך מספר ימים".

מחברת לאומי קארד נמסר: "לאחר בדיקת הרשימה החדשה, עולה כי מדובר בעשרות בודדות בלבד של כרטיסי לאומי קארד. כרטיסים אלו כבר הוגבלו על ידנו לשימוש באינטרנט, ואנו יוצרים קשר בשעה זו עם הלקוחות הרלוונטיים. יודגש, כי אנו ערוכים לכל תרחיש אפשרי ומשקיעים את מלוא המשאבים על מנת להגן על לקוחותינו, כפי שהוכח באירועי השבוע".

שלשום, למחרת שנודע דבר הפריצה, פרסמו שלוש חברות האשראי הגדולות הודעות הרגעה, בה טענו כי לא נפרצו יותר מכמה אלפי כרטיסים. גם בנק ישראל, באמצעות המפקח על הבנקים, הודיע כי בסך הכל נגנבו פרטיהם של כ-15 כרטיסי אשראי בישראל, והובטח פיצוי למי שנפגע.

"בסיס הנתונים הזה כולל 60 אלף כרטיסים, ויש בו גם כרטיסי מאסטרקארד ו-ויזה, אבל אותם אשלח בהמשך, יחד עם אחרים", כתב עומר בהודעתו החדשה. כמו כן הבטיח כי בעתיד יחלוק גם מידע שהוריד מ"חברות קבלן של הצבא הישראלי" ויספק לעולם את כל המסמכים.

עודכן: 17:40

גם האשראי של ח"כ יחימוביץ' נפרץ: "חשש מהמאגר הביומטרי"
הערכה: הנזק שנגרם בשל המתקפה - פחות חמור משנטען

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully