וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קשטן עשוי לחתוך את אביחי ידין בינואר

26.10.2011 / 17:44

אם קשר הפועל ת”א יהיה מעורב בעוד תקרית, המאמן יבקש להעבירו. קשטן רואה ביו"ר אוסידון אחראי להדלפות ההנהלה

נראה כי הצרות בהפועל תל אביב מסרבות לגווע ואף מחמירות, כאשר כרגע קיים נתק מוחלט בין יו"ר המועדון דורון אוסידון לבין מאמן הקבוצה דרור קשטן. בימים האחרונים התלונן המאמן הוותיק בפני מקורביו על כך שההדלפות מצד הנהלה על חוסר שביעות רצון ממנו פוגעות בו באופן אישי וגם בקבוצה. את חיצי האשמה שלח המאמן לעבר היו"ר, שכן למיטב ידיעתו אוסידון הוא האחראי לאותם ציטוטים.

קשטן למעשה העביר את המסרים שלו לבעלים של המועדון אלי טביב ואף ביקש ממנו לעשות סוף לעניין, כיוון שאין ביכולתו לתפקד כך, כל עוד ההנהלה מעבירה ביקורת באופן מתמשך על המאמן ותפקודו. בימים הקרובים ינסה טביב לפשר בין שני הצדדים, כשאם לא יצליח המצב יהפוך לבלתי אפשרי ואחד מהם ייאלץ לעזוב את המועדון.

"דרור צריך לנהל את הקבוצה בשקט ולא צריך לשמוע כל הזמן שמותחים עליו ביקורת בכלי התקשורת, גם מצד ההנהלה, דבר שנותן לגיטימציה לשחקנים לעשות זאת גם. אי אפשר לנהל קבוצה כך", אמר מקורב לקשטן. "דרור אמנם לא יכול לפטר את המדליפים מההנהלה, אבל יש בעלים והוא צריך לטפל בזה לפני שהמצב יהיה בלתי הפיך".

עם זאת, קשטן לא יסתפק רק באוסידון אלא כנראה יבקש כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר לחתוך את אביחי ידין מהקבוצה. המאמן סימן את הקשר כבר מתחילת העונה כגורם הבעייתי בהפועל, ואם שמו ישתרבב לתקרית נוספת, יבקש המאמן מטביב למצוא לו קבוצה אחרת. כזכור, רק לפני שבועיים עמד ידין לוועדת משמעת פנימית במועדון בעקבות הכרטיס האדום שספג בליגה האירופית מול ראפיד בוקרשט והתנהלותו בקבוצה. בסופו של דבר שני הצדדים יישבו את המחלוקת ביניהם, אולם הקשר עדיין נמצא תחת זכוכית מגדלת.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "לא היו דברים מעולם".

הפועל תל אביב מחפשת ניצחון מול רמת השרון

הנהלת הפועל תל אביב מחריפה את המלחמה מול האולטראס

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully