וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיהנום, אבל סקסי

7.10.2011 / 12:00

באופנה, כמו באופנה, הכל הפוך, והפריטים שיגרמו לכן את הסבל הכי גדול הם גם אלה שיגרמו לך להיראות הרבה יותר טוב. את הכי יפה כשנוח לך? לא ממש

חוץ מהחוק 'יום אחד אתה אין; יום אחד אתה אאוט', לאופנה יש כלל ברזל נוסף – עיצובים שלבישתם מתבררת כמכשיר עינויים פרי המוחות הקודחים היושבים בשב"כ, הם גם אלה שנראים בהם נפלא. לא רק, אלא שיש להם ערך העולה ביחס ישר. קרי, ככל שהבגד/נעל/קישוט נוחים פחות, כך האפקט שלהם מוצלח יותר, ואם את מוצאת את עצמך כמעט מתה על העקבים - התחת שלך הרבה יותר קטן ומוצק. אפשר לקטר, אפשר לרטון, אבל אין מה לעשות – גיהנום באופנה הוא תמצית היופי.

חוטיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך לוח השנה של חברת REEF/מערכת וואלה!, צילום מסך

משסף את הפלחים באלימות אבל תמיד נראה הרבה יותר טוב. חוטיני, במיוחד כשהוא עשוי תחרה מגרדת שנתקעת בקו הביקיני המצמח מחדש, ייחשב לסקסי יותר גם אם יש לך אגן ים תיכוני, מתוך ההיגיון שגורס שעדיף להחזיק ביחד צמד חוטים שבמקרה נקשרו יחד מאשר מצנח. חוץ מזה, מתוקף יכולתו להתכנס בתלם, החוטיני, בשונה מתחתון רגיל, נעלם ולא מותיר סימן אפילו מתחת לשמלה הבהירה והצמודה ביותר בנמצא. לא מעט איכויות בשביל משהו שברגעי משבר – או בחודש אוגוסט - מתחשק לגזור בפראות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חצאית עיפרון

קולקציית קיץ 2012 של לנווין בפריז. AP
לא סתם הרגליים נראות עקומות - מתוך קולקציית קיץ 2012 של לנווין/AP

אגן גבעולי, אשליה של רזון ונוסטלגיה ברוח שנות ה-60, זה מה שמציעות חצאיות העיפרון בתמורה לעמידה סטטית במקום. צריך להודות – אין אישה אחת עלי אדמות שמסוגלת לזוז כמו שצריך, שלא לדבר על לעלות על אופנוע או סוס (עלמה מודרנית צריכה להיות מוכנה לכל דבר), עם אותן חצאיות צרות, שהמהדרות בהן אפילו מוותרות על השסע האחורי. ככה זה בעולם האמיתי – כדי לקבל את החן של קליאופטרה, צריך להיות מומיה, ועוד אחת שחנוטה כמו שצריך.

פן

אילוסטרציה. ShutterStock
בחיים האמיתיים כולן רוצות שיער חלק ומתנפנף/ShutterStock

נשים שאוהבות תלתלים יש רק בפרסומות למוס. שאר האוכלוסייה כמהה לדבר אחד בלבד – פן. למה? כי הוא נותן אשליה של שיער ארוך יותר, מבריק יותר, גולש באופן שמזכיר את הנעורים הקמלים. כל זה כמובן כאשר לא לוקחים בחשבון את ריח השיער העבש, הקצוות המפוצלים ואת חוסר שעות השינה אחרי שמסרבים לסובב במיטה את הראש כדי לא להרוס אותו, ובתמורה נשארים ערים עד הבוקר. יופי הוא מקור כל הסבל בעולם.

סקיני ג'ינס

סקיני ג'ינס של רנואר מחיר: 169.90. אלון שפרנסקי
סקיני ג'ינס של רנואר/אלון שפרנסקי

הוא כאן כבר מעל לארבע שנים והוא לא מתכוון ללכת לשום מקום או לתת לכן לנשום – הסקיני ג'ינס. כמו עקבים, גם הוא נוטה לחולל מראה תמיר ודקיק יותר, במיוחד כאשר הוא מלווה בגזרת מותניים גבוהים. אלא, וכמו שנרמז משמו, הוא נדבק לרגליים כמו עור, מקשה על ההליכה וגורם לך להרגיש כל גרם שאת מכניסה לפה. אין מה לעשות - טרייניג זה אולי גן עדן, אבל נראה פח.

סטילטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של כריסטיאן לובוטין לבוטיק אמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל רשימה ראויה בנושא חייבת להסתיים עם הסיוט – עקבים דקיקים-דקיקים וגבוהים-גבוהים. ספק אם יש עוד מכשיר אופנה אנושי שגורם לכל כך הרבה סבל, ושהוא כל כך פופולרי. אי אפשר להפנות את הראש לכמעט שום תצוגה אופנה נחשבת מבלי לראות דוגמניות מתנדנדות על אותם זרדים המכונים סטילטו (או נופלות מהם, אם יש לצופים מזל). אבל בקוץ הזה, תרתי משמע, יש גם ברכה, או יותר נכון יכולות קסומות שיכולות להתחרות בקלות בכישורים של הודיני (כולל הסיכוי למות תוך כדי) – אין שום פריט, מלבד אותו סטילטו מקולל – שיכול בהינף אחד להאריך את הרגליים ולהעלים איזה קילו סורר או שניים. בקיצור חלום בלהות ומתכון בטוח לגב שבור אבל רזה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • גן עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully