וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים שתמצאו בגן עדן: יוצרים מספרים על השנה הטובה בחייהם

7.10.2011 / 9:50

אלון גל התרגש מהולדת בנו, מנחם גולן חגג באוסקר, ערן צור נפרד מהרווקות, איה כורם לוקחת סיכונים ועוד - מה היתה שנת גן העדן בחייהם? לחצו על התמונה כדי לקרוא

«object width="458" height="530"»«param name="movie" value="https://mm.walla.co.il/archive/1155785-28.swf "»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="https://mm.walla.co.il/archive/1155785-28.swf " allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="458" height="530"»«/embed»«/object»

יום כיפור לפי המסורת היהודית הוא היום בו נגזר דינו של האדם - אם למוות ואם לחיים. מערכת וואלה! מציינת חג זה בפרויקט מיוחד ובו כל הדברים שתמצאו בגן עדן ובגיהנום. אנחנו כאן בוואלה! תרבות בחרנו להציג עדות אישית של יוצרים מתחומים שונים שמספרים לנו על השנה הטובה והרעה בחייהם.

כאן, בטקסטים על השנה הטובה, מספר אלון גל על השנה בה נולד בנו, ערן צור על השינוי שעבר מרווק מתוסבך לבעל ואב, איה כורם על ההרפתקה של הפקת אלבום לבדה, מנחם גולן על הסרט ששלח אותו להוליווד, שהרה בלאו על השינוי בשם שהוביל לשינוי בקריירה, קרן ידעיה על ההצלחה של סרטה "אור" וההכרה והפרנסה שבאו איתה ושמעון אדף בטקסט פואטי במיוחד, המאחד את השנה הטובה והרעה בחייו.

מה היתה השנה הרעה בחייהם של היוצרים?

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגן עדן

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגיהנום

מה היתה השנה הטובה בחייכם? דברו על זה בפייסבוק שלנו

עוד על יום כיפור:

מה יש לראות ביום כיפור? המדריך השלם לסרטים שתוכלו לראות בבית

הסדרות והדוקו שחובה להשלים ביום כיפור

פופ לוק 05: מוזיקה מושלמת ליום כיפור

  • עוד באותו נושא:
  • גן עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully