וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה: ראול נפצע והוא בספק למכבי חיפה

החלוץ הספרדי נפגע בקרסול באימון הבכורה של סטיבנס ועדיין לא ברור אם ישחק מול הירוקים. גם אוצ'ידה ייעדר, פהרמן בספק

האם ראול ייעדר מהמפגש מול מכבי חיפה במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית? כוכב שאלקה נפצע היום (שלישי) באימון הקבוצה וכרגע הוא בספק לקראת המשחק מול הירוקים ביום חמישי.

החלוץ בן ה-34 נפגע בקרסול של רגל שמאל באימון הראשון של הוב סטיבנס ברויאל בלוז והמאמן אמר: "הוא נפצע קצת ברגל בשבוע שעבר, אבל לא היו לו בעיות עם זה. באימון הוא עשה כנראה תנועה לא טובה ואחרי זה התלונן על כאבים". חוץ מראול, מי שייעדר בוודאות הוא המגן הימני אטסוטו אוצ'ידה. השוער הראשון רלף פהרמן, המגן השמאלי כריסטיאן פוקס והאנס סארפיי לא התאמנו ועדיין לא ברור אם יטלו חלק במשחק.

כזכור, מוקדם יותר וחמישה ימים אחרי הודעתו המפתיעה של רלף רנגניק על התפטרותו משאלקה מסיבות בריאותיות מינתה הבוקר (שלישי) הקבוצה את הוב סטיבנס למאמנה. ההולנדי בן ה-57 יחזור לקדנציה שנייה כמאמן הכחולים, אותם אימן בין 1996 ל-2002. בשש השנים בהן הדריך את הקבוצה מגלזרקירשן הוביל אותה סטיבנס לזכייה בגביע אופ"א ב-1997, לשני גביעי גרמניה (2001 ו-2002) ולמקום השני בבונדסליגה ב-2001).

סטיבנס, שחתם על חוזה עד קיץ 2013, נדד מאז בהרטה ברלין, קלן, רודה, המבורג, פ.ס.וו איינדהובן ורד בול זלצבורג, אותה הדריך בשנתיים האחרונות ועמה הפסיד שנתיים ברציפות ליריבות ישראליות במוקדמות ליגת האלופות - למכבי חיפה ב-2009 ולהפועל תל אביב בשנה שעברה.

עדכון ראשןו: 10:47

במכבי חיפה לא נרתעים מהאתגר מול שאלקה

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully