וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העשירים ביותר באמריקה: גייטס, באפט ואליסון

ברשימת העשירים ביותר בארה"ב אותה מפרסם מדי שנה המגזין פורבס ניתן למצוא גם את המיליארדר היהודי שלדון אדלסון, איל קרנות הגידור ג'ורג' סורוס והמפיק חיים סבן

כמדי שנה, מפרסם מגזין "פורבס" האמריקאי את רשימת 400 האנשים העשירים ביותר בארצות הברית. בראש הרשימה עומד עדיין, זו השנה ה-18 ברציפות, בעלי "מיקרוסופט" ביל גייטס ששוויו מוערך ב-59 מיליארדי דולרים. גייטס נמצא גם במקום השני ברשימת עשירי העולם כשרק המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים נמצא מעליו. את השלישיה הראשונה מרכיבים, בנוסף לגייטס, איש העסקים וורן באפט ששוויו 39 מיליארד דולר ולארי אליסון ששוויו 33 מיליארד דולר.

עוד רשימות של פורבס:
פורבס: מרקל החזקה בעולם, שרי אריסון במקום ה-57
מגזין פורבס קובע: ליאונרדו דיקפריו הוא האיש הרווחי ביותר
להתראות לנין: מוסקבה בירת המיליארדרים

אישים בולטים נוספים ברשימה הם טיל קרנות הגידור הוהודי ג'ורג' סורוס ששוויו מוערך ב-22 מיליאר דולר במקום ה-7 ברשימה, והמיליארדר היהודי שלדון אדלסון, איל ההימורים המחזיק בבעלות העיתון "ישראל היום" ששוויו 21.5 מיליארד דולר, הניצב במקום ה-8. איל התקשורת וראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג הגיע למקום ה-12 עם שווי מוערך של 19.5 מיליארד דולר ומנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג נמצא במקום ה-14 עם 17.5 מיליארד דולר. אחרי צוקרברג ברשימה נמצאים סרגיי ברין ולארי פייג' מגוגל עם 16.7 מיליארד דולר לכל אחד.

דונלד טראמפ, איל נדל"ן שפרש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב במפלגה הרפובליקנית. רויטרס
במקום ה-128. דונלד טראמפ/רויטרס

האישה הראשונה ברשימה הגיעה למקום ה-6. מדובר בכריסטי וולטון מ"וול מארט", ששוויה 24.5 מיליארד דולר. עוד ניתן למצוא ברשימה את סטיב באלמר ממיקרוסופט במקום ה-19 עם 13.9 מיליארד דולר, פיל נייט מנייקי במקום ה-24 עם 13.1 מיליארד דולר, והמפיק הישראלי לשעבר חיים סבן הגיע למקום ה-128 אותו הוא חולק עם איש העסקים דונאלד טראמפ עם שווי של 2.9 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully