וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הפגינו מול תנובה "נגד העושק והחזירות"

על רקע החרם על מוצרי החברה, עשרות מפגינים מול משרדי תנובה בקריאה להורדת מחירים מיידית. "הרגע בו אנו לוקחים את הכוח לידיים הגיע. לא לחכות לשרים ולוועדות שמורחות את הציבור"

עשרות בני אדם הפגינו הערב (שלישי) מול משרדי חברת תנובה שבצומת גלילות, להפגנה "נגד העושק, הגזל והחזירות". את ההפגנה אירגנו יוזמי מחאת הקוטג', ובשבוע האחרון הודיעה על הצטרפותה גם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, שיזמה את החרם הצרכני על מוצרי תנובה, הנכנס היום ליומו התשיעי. בנוסף, פעילי מחאת העגלות ופעילי יוזמת "עשר המכות" הביעו גם הם את תמיכתם בהפגנה.

יוזמי ההפגנה הסבירו כי הם דורשים להפסיק את "המבצעים המבלבלים", ולהעניק לציבור מחירים הוגנים על כל מוצריה. "הצרכנים הם לא מחסן ולא צריכים לאגור עודפי מזון שייזרקו בסוף החג", הסביר השבוע איציק אלרוב, יוזם חרם הקוטג'. "הצרכנים רוצים מחירי מזון שפויים כל השנה בלי תנאים של 1+1 והשני ב-50%".

עוד בנושא:
הסטודנטים והאימהות יצטרפו להפגנה נגד תנובה
פעילי מחאת הקוטג': "לא מבצעים – הורדת מחירים"
המבצעים האגריסיביים של תנובה יבלמו הירידה במכירות?
החרם על תנובה מתחיל: "נחרים את כל היקרנים"
עשרות סטודנטים קראו ללקוחות להחרים את תנובה
זהבית כהן למפגינים מחוץ ביתה: "המחאה צודקת"

הפגנה של אגודת הסטודנטים מול תנובה, גלילות , ספטמבר 2011. דרור עינב
"הרגע הגדול מגיע - הרגע בו אנחנו לוקחים בחזרה את הכוח לידיים"/דרור עינב

"הרגע הגדול מגיע - הרגע בו אנחנו לוקחים בחזרה את הכוח לידיים, הרגע בו אנחנו מעירים את אחרון הרדומים, הרגע בו אנחנו אומרים לא עוד!", נכתב בדף הפייסבוק של ההפגנה, אליו הצטרפו מאות בני אדם. "לא עוד לקרטלים שעושקים אותנו! לא עוד לריכוזיות המשתוללת שמטביעה את המשק שלנו! לא עוד לחכות לשרים ולוועדות שטוחנות מים ומורחות את הציבור!"

"תנובה הפכה להיות חברה חזירית, שרק חושבת על ניצול מעמדה כמונופול בתחום מוצרי החלב ומעלה עוד ועוד מחירים, מאז נרכשה ע"י קרן אייפקס לפני כ-3 שנים", נכתב עוד בעמוד הקבוצה. "תנובה מנסה לגלגל את האשמה בעליית המחירים גם על הרפתנים בדרישתה כי יוזילו את מחיר המטרה של ליטר חלב, ובערוץ מקביל מנסה להשתלט על תחום יבוא מוצרי החלב בעקבות מסקנות ועדת קדמי. תנובה הגזימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully