וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצעים האגריסיביים של תנובה בולמים הירידה במכירות

עדי דברת מזריץ

15.9.2011 / 15:09

על פי רשתות השיווק, המבצעים הנרחבים של תנובה מעכבים את הירידה שהחלה במכירות עקב החרם. "את האנשים מעניין רק המחיר - הם רואים את המקרר עמוס במבצעים ושוכחים מהחרם"

המבצעים האגרסיביים של תנובה מתחילים לבלום את הירידה במכירות: ברב רשתות השיווק מספרים על ירידה במכירות תנובה עקב החרם שהחל השבוע, אך מספרים על עלייה במכירות לעומת יום קודם לכן.

הסיבה היא מבצע נוסף של תנובה שנכנס לתוקף ביום רביעי. המבצע הוא של שני קוטג' או גבינה לבנה בעשרה שקלים וגבינות גדולות יותר במחירים מוזלים. המבצע האחרון מצטרף למבצע עליו הכריזה תנובה מוקדם יותר השבוע, של 50% על המוצר השני בשלל מוצרים. כזכור, ביום שני החלו אגודות הסטודנטים חרם על חברת תנובה.

עוד על החרם שיזמו הסטודנטים:
אפקט החרם: מכירות תנובה ברשתות יורדות
החרם על תנובה נמשך: ”ההנהלה פשוט מתעלמת"
החרם על תנובה מתחיל: ”יביא לפתרון הקרטליזציה"
הצרכנים תומכים: ”לא קונים תנובה - נחרים את כל היקרנים"

נמשך החרם על תנובה: "ההנהלה פשוט מתעלמת". טל אנגלנדר
שני קוטג' בעשרה שקלים, 50% על המוצר השני. מוצרי תנובה/טל אנגלנדר

מרמי לוי שיווק השקמה נמסר על ירידה של 2% במכירות תנובה. ובמקביל עלייה של 8% במכירות מוצרי החלב של טרה ושל 2% במוצרי החלב של שטראוס. אתמול מסרה הרשת על ירידה של 4.5% במכירות. ברשת אחרת סיפרו על ירידה של 6.5% במכירות תנובה לעומת ירידה דו ספרתית בימים קודמים.

ברשת אחרת אף סיפרו על עלייה של 10% במכירות תנובה, אחרי ירידה של 15% בימים מוקדמים יותר השבוע: "את האנשים מעניין רק המחיר וקל לקנות את הישראלים במבצעים. הם רואים את המקרר עמוק במבצעים של תנובה ושוכחים את החרם. אנשים רואים קודם כל את הארנק שלהם", אמר בכיר ברשת. לדבריו, "הצרכן יורה לעצמו כדור ברגל שקונה את המבצעים אבל המבצעים מאוד חזקים והוא לא יכול לעמוד בפניהם. אין מבצעים כמו שיש היום. מבצעים כמו שתנובה נותנת הם לא נתנו בעבר ולא יתנו שוב".

"לדעתי אנשים גם לא מבדילים בין מותגים של החברות השונות. הם לא יודעים של איזו חברה קרלו, יופלה, דנונה או מולר", אמר בכיר ברשת אחרת. במקביל, נרשמו חוסרים נקודתיים בחנויות של מוצרי טרה ושטראוס. ככל הנראה מדובר בשילוב של מבצעים של החברות והחרם על תנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully