וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם על תנובה נמשך: "ההנהלה פשוט מתעלמת"

אגודת הסטודנטים הכריזה על חרם על מוצרי תנובה החל מאתמול. הסטודנטים קוראים לחברה להוזיל את מוצריה אך טוענים כי הנהלת החברה מתעלמת מהם. "כרגע החרם מתוכנן עד החגים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

חרם הצרכנים על מוצרי חברת תנובה שהכריזה אתמול (שני) אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב נמשך גם היום. בסופרמרקטים ברחבי העיר נפרשו הבוקר פעילי האגודה שחילקו עלוני מידע והסבירו לקונים מדוע הצעד כל כך נחוץ.

עוד על חרם הצרכנים על תנובה:

הצרכנים תומכים: "לא קונים תנובה - נחרים את כל היקרנים"
החרם על תנובה מתחיל: "יביא לפתרון הקרטליזציה"
הסטודנטים: חרם על מוצרי תנובה מיום שני הבא

הסטודנטים זועמים על התנהלותה של יושבת ראש תנובה, זהבית כהן, שלדבריהם מסרבת להתייחס אליהם. טל חכים מאוניברסיטת תל אביב הסביר כי "הדרישה היא שיורידו מחירים של סל מוצרים בסיסי, שתקרא ליו"ר אגודת הסטודנטים למשא ומתן בעניין הזה. כרגע היא פשוט אטומה, מתעלמת מהחרם וזו הבעיה שלנו איתה". לדברי חכים, "אנחנו לא עושים חרם לשם חרם, אם דרישותינו ייענו נפסיק אותו. כרגע החרם מתוכנן עד החגים. כמו שעשינו פעילות ביום ראשון נעשה פעילויות בהתאם - בין אם פעילויות מול הציבור ובין אם מול ראשי תנובה".

בעוד רבים מן הקונים אכן שיתפו פעולה עם החרם, אחרים הודו כי הם מתקשים לעמוד בפני ההוזלות שמעניקה תנובה על מוצריה בימים אלה. "אני באה ומסתכלת כמה עולה תנובה וכמה עולה טרה וכמה שטראוס. אני מוכרחה לומר שתנובה יותר זולה - זה נורא תלוי במה", הסבירה אחת הקונות. "הם מנסים היום לשים מבצעים להראות כאילו זה יותר זול כרגע נקודתית. בבדיקה בשנים האחרונות תנובה מעלה מחירים, והם קובעים את הטון ואת המחירים במשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully