וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל נכנעה: תעניק הנחות על מוצרי יסוד עד פסח

עדי דברת מזריץ

30.8.2011 / 21:00

בעקבות איום בחרם של התאחדות הסטודנטים הודיעה רשת המזון כי תעניק 30% הנחה על 30 מוצרים מובילים שתימשך עד חג הפסח לכל הפחות

הרשת המזון שופרסל נענתה לדרישות הסטודנטים. שופרסל הסכימה למתן 20% הנחה על 30 מוצרים מובילים שתימשך עד חג הפסח לכל הפחות. ההוזלה תחול בין היתר על ביצים, חומוס, חלב, אורז, ותחול על מוצרי המותגים המובילים. בנוסף, שופרסל תאריך את הוזלת מחיריהם של 1,500 מוצרים ב-5%, שתוכננה לקראת החגים, עד סוף השנה.

"אנחנו שבעי רצון ואחרי הפגנת המיליון נודיע על היעד הבא. מדובר בהישג מאוד משמעותי לצרכן הישראלי אך זה עדיין לא פותר את כל בעיית יוקר מוצרי המזון בישראל. אנחנו קוראים לציבור להתייצב מאחורינו אחרי הפגנת המיליון לחרם צרכנים נוסף", אמר אחרי הפגישה ל-TheMarker רן ליבנה, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א. ההחלטה התקבלה בפגישה שנמשכה עד שעות הערב המאוחרות במשרדי אגודת הסטודנטים בתל אביב. מדובר היה בפגישה השניה בין הצדדים באותו היום ופגישה רביעית בסך הכל בימים האחרונים.

כזכור, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א פתחה קבוצה בפייסבוק הקוראת להחרים את שופרסל לשבוע ימים החל מהיום (ד'). הקבוצה מונה כ 7000 חברים.

בעמוד הפייסבוק הקורא להחרים את שופרסל מסבירים את הבחירה בכך ששופרסל היא חלון הראווה של הקמעונאות בישראל עקב היותה רשת המזון הגדולה ביותר ולכן אשמה לא פחות מהיצרנים הגדולים בעליות המחירים: "היא לא יעילה, המנגנונים שלה מנופחים, וכל השוק מיישר מחירים לפיה. ..אתם חושבים שהמע"מ גבוה מדי? תחשבו על 'מס דנקנר', הכסף שנוחי דנקנר מכניס לכיסו על כל חלב, אורז, קוטג' ושקית במבה שאנחנו קונים", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully