וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן: "יכולתי למות או להיות סוחר סמים"

התולעת (50) זכה סופסוף להכרה כשהוצג בהיכל התהילה של ה-NBA, ונשא נאום מרגש, בו התחרט והודה ללא מעט אנשים

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/NQQu-JWzBug" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

אחרי קריירת כדורסל מפוארת בליגה הטובה בעולם ועוד כמה שנים בהן חיכה, הגיע דניס רודמן בגיל 50 למעמד הכי מכובד בכדורסל, כשצורף הלילה (בין שישי לשבת) להיכל התהילה של ה-NBA. בנאום מרגש וארוך (כ-13 דקות) שנשא השחקן הכי צבעוני בליגה מאז שקמה ועד היום, הודה רודמן לכל מאמניו והתנצל בפני משפחתו על התנהגותו במהלך השנים. בסופו של דבר היה זה הלילה של התולעת.

רודמן, שנחנק מדמעות במהלך הנאום, טען כי הוא מצטער על כך שלא היה אבא טוב יותר ובירך את המאמנים שהיו כמו אבות בשבילו, לאחר שאביו הביולוגי עזב אותו כשדניס היה ילד קטן.

"לא שיחקתי כדורסל בשביל הכסף", אמר רודמן. "לא שיחקתי כדורסל כדי להיות מפורסם. יכולתי למות, יכולתי להיות סוחר סמים, יכולתי להיות הומלס, כפי שהייתי בעבר. הרבה אנשים לא יודעים מה זה לחיות בשכונות העוני. אני עשיתי את זה אבל זה היה כרוך בהרבה עבודה קשה ומכשולים שעברתי בדרך".

רודמן הודה, כמובן, לקומישינר של הליגה, דייויד סטרן, על כך ש"אפשר לי להיכנס בכלל לבניין". בין המאמנים שרודמן הרעיף עליהם שבחים רבים היו פיל ג'קסון וצ'אק דיילי המנוח, הבעלים של הלייקרס ג'רי באס וכן ג'יימס ריץ', שפרש חסותו עליו לאחר שאימו של דניס זרקה אותו מהבית.

רודמן התייחס אחר כך גם לשביתה הצפויה ב-NBA, ואמר בהשוואה לשביתה ב-1998/9 שהייתה כחצי עונה: "זה הולך להיות הרבה יותר גרוע. כנראה שלא תהיה עונה בליגה, אלא אם השחקנים יעשו מה שהשחקנים ב-NFL עש. הם חייבים לקצץ במשכורות שלהם. השכר בן 8 הספרות חייב להיעלם".

מי שעוד נכנסו להיכל התהילה הם הסנטר הליטאי ארווידאס סאבוניס, כריס מאלין, שחקן הארלם גלובטרוטרס ריס טאטום והמאמנים טקס ווינטר והרב מגי.


לאזור ה-NBA של וואלה! ספורט

דניס רודמן מוצג בהיכל התהלה של ה-NBA. רויטרס
דפק הופעה כמו שצריך. דניס רודמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully