וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי קלינשטיין מצטרף ל-THE VOICE

אמילי גרינצווייג

11.8.2011 / 13:36

ישמש מנטור של המתמודדים לצידם של אביב גפן ושלומי שבת ואמן רביעי ששמו טרם פורסם. התכנית צפויה להגיע למסך זכיינית ערוץ 2 רשת בחודשים הקרובים

רמי קליינשטיין מצטרף לתוכנית The Voice של זכיינית ערוץ 2 רשת. קליינשטיין יצטרף לשלומי שבת ואביב גפן, שיהיו שלושה מארבעת החונכים המוזיקליים (מנטורים) שיקחו חלק בתוכנית. המנהל האומנותי יהיה יהודה עדר.

על פי פורמט התכנית המנטורים לא פוגשים את המתמודדים ורק שומעים את קולם. במידה והמנטורים מתרשמים מהקול , הם לוחצים על כפתור ,הכיסא מסתובב והם רואים, לראשונה את המתמודד ובכך מעבירים אותו שלב ובוחרים בו לנבחרת שלהם. אם יותר ממנטור אחד בחר במתמודד, זכות הבחירה נמצא אצל המתמודד והוא יבחר עם מי מהמנטורים הוא רוצה לעבוד .

The voice הוא פורמט הולנדי של חברת אנדמול יוצרת פורמט "האח הגדול". התכנית The Voice of Holland שודרה בערוץ RTL4 זכתה לרייטינג של למעלה מ-50%. התוכנית שודרה גם ברשת NBC בארצות הברית ומשודרת גם באוקראינה. הפורמט של THE VOICE נמכר ליותר מ-35 מדינות ברחבי העולם, ביניהן בריטניה, גרמניה, איטליה, פורטוגל, נורבגיה, שוודיה, דנמרק הודו אוסטרליה מקסיקו וקנדה. ‏המנטורים בגירסה האמריקאית הם כריסטינה אגילרה, סי לו גרין, בלייק שלטון ואדם לוין.

התוכנית, בהפקת קונסטנטין ישראל, צפויה לעלות לשידור במהלך החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully