וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן חתם לשנתיים, אלון תורג'מן לארבע עונות

8.8.2011 / 12:22

בחוזה הקשר אופציה לעוד שנתיים. ארגון הקופים הירוקים בהודעה: "לא רוצים את תמיר כהן". אלון תורג'מן חתם ל-4 שנים

ברני ארדוב

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרבה: האלופה החתימה היום (שני) גם את הקשר תמיר כהן וגם את החלוץ אלון תורג'מן. תמיר כהן חתם לשנתיים, כשבחוזהו אופציה לשנתיים נוספות. אלון תורג'מן חתם לארבע עונות, ואחרי פגישה עם יעקב שחר הוחלט כי בינתיים הוא יישאר בשורות האלופה.

מדובר בשחקן השמיני והתשיעי (!) שחיפה מצרפת הפגרה הזאת, אחרי בויאן שראנוב, יוריצה בוליאט, חיים מגרלשווילי, דלה ימפולסקי, ויאם עמאשה, חן עזריאל ואיציק כהן.

תמיר כהן חתם היום במכבי חיפה במשרדי פרקליט הקבוצה, עו"ד אודי שוחטוביץ. מוקדם יותר היום קשרה של נבחרת ישראל עבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה, ולאחר שנפגש עם נשיא הקבוצה יעקב שחר, סגר סופית את תנאיו וחתם על חוזהו. החוזה הוא לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספת.

"אני שמח להגיע למועדון אירופאי כמו מכבי חיפה", אמר כהן לאחר החתימה, "ומקווה לעזור לה במשימות שבפתח". בחיפה ציינו כי כהן נרשם בקבוצה ויוכל ולשחק מול גנק.

כזכור, הקשר היה מועמד גם לפנאתנייקוס היוונית, אך לפני שהגיע למעמד החתימה הודיע כי הוא מעדיף לשחק בישראל ומעדיף להיות קרוב למשפחתו.

ארגון הקופים הירוקים: "לא שכחנו ולא סלחנו לתמיר כהן"

שנה אחרי שלא הסכים לקבל את הבלם אריק בנאדו ובסוף הרעיף עליו חום ואהבה, הוחלט בארגון הקופים הירוקים "לא לקבל את תמיר כהן לקבוצה.

בהודעה שכותרתה הייתה "לא שכחנו, לא סלחנו", נכתב: "תמיר כהן שגדל על ערכים צהובים, חונך להיות שחצן, לחשוב שאתה הכי טוב למרות שאתה הכי גרוע. תמיר כהן גדל על שנאה כלפי הסמל שלנו. אותו תמיר כהן שבכל הזדמנות לא היסס לפתוח את הפה נגד הקבוצה שלנו.

"תמיר כהן, לא שכחנו את כל זה", עוד נרשם בהודעה. "לא שכחנו איך רעדת מפחד כשהיית צריך לעלות לכר הדשא בקרית אליעזר אחרי ההתבטאות השחצנית שלך: 'גם אנחנו היינו מנצחים את המילואים של יונייטד'.

"לא שכחנו, ולא סלחנו. לא רוצים אותך פה, לא רוצים שתלבש את המדים שלנו, לא רוצים שהסמל שלנו יהיה מעל הלב שלך. נעשה כל מה שצריך כדי שלא תהיה פה. לא נרפה עד שתעזוב את הקבוצה", חתם הארגון את ההודעה

בחיפה שוקלים להקפיא את אנדריי פיליאבסקי

החלוץ אלון תורג'מן, שעבר אתמול בדיקות רפואיות, חתם היום על חוזה לארבע שנים. אחרי פגישה עם הנשיא יעקב שחר, הוחלט כי הוא יישאר לעת עתה במועדון.

בעקבות ההחתמות, במכבי חיפה שוקלים כעת שלא להקפיא את הבלם אנדריי פיליאבסקי ולהחזיר אותו לסגל לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית, לשם הקבוצה תעפיל בכל מקרה.

הפועל תל אביב פנתה הבוקר (שני) למכבי חיפה בנוגע לבלם שי מימון ובדקה אפשרות לצרפו. במכבי חיפה הבהירו כי השחקן מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, והמשמעות היא שהאדומים ייאלצו לשלם עליו דמי העברה, כשהאלופה דורשת עבורו מיליון שקל. גורמים בחיפה סיפרו שעד אתמול לא התקבלה כל פנייה על השחקן והוסיפו: "העדיפות שלנו היא שהוא ישחק בקבוצה אחרת, אבל הכל פתוח".

איציק כהן, שחתם אתמול בקבוצה, יצא לפנות בוקר עם נבחרת ישראל לשוויץ לקראת המשחק מול חוף השנהב, ולכן יצטרף לקבוצה רק באופן רשמי בסוף השבוע.

עדכון ראשון: 9:08

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של אלון תורג'מן למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully