וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמי מחאת הקוטג' זומנו לפגישה בהולה עם תנובה

ענת עובדיה

2.8.2011 / 16:13

על רקע גל המחאה המתגבר, בעלת חברת תנובה, זהבית כהן, זימנה את יוזמי חרם הצרכנים על הקוטג' לפגישה על מנת לשמוע את דרישותיהם. "לא נתפשר עד שיורידו את המחירים ב-30%"

חשש מהתסיסה הציבורית? זהבית כהן, יו"ר תנובה ומנכ"ל קרן ההשקעות הפרטית אייפקס ישראל, זימנה בצהריים (שלישי) את יוזמי מחאת הקוטג' לפגישה במשרדיה, על מנת לשמוע את דרישותיהם. "התקשרו אלינו וזימנו אותה לפגישה דחופה", סיפר יוזם החרם, איציק אלרוב, בשיחה עם וואלה! חדשות."הם אמרו שהם ישמעו ויבחנו את הדרישות שלנו".

בהשראת המחאה על הדיור ויוקר המחייה, הוקמו בסוף השבוע האחרון אוהלי מחאה מול ביתה של יו"ר קבוצת שטראוס, עופרה שטראוס, שיצאה לשוחח עם המפגינים.

עוד על מחאת הקוטג':
חרם הקוטג': "אם זה יקר לא נקנה, שהמוצר יירקב"
פירות המאבק: ירידה של 25%-35% במכירות הקוטג'
תנובה מתקפלת: מחיר הקוטג’ לצרכן יירד ל-5.9 שקלים
ראש הממשלה הודיע: שוק החלב ייפתח לייבוא
"הראיון של זהבית כהן רק ליבה את האש"

"בפגישה הסברנו כי המטרה שלנו היא לכנס שולחן עגול, בו ישתתפו נציגי הממשלה, הרפתנים, רשתות השיווק והיצרניות, ותנובה הסכימה להשתתף בו", סיפר איציק אלרוב, יוזם המחאה בשיחה עם וואלה! חדשות. "בסוף התהליך השאיפה היא להוריד את מוצרי המחירים ב-30%, ותנובה אמרה כי לאחר הדיונים, הם ייתנו את חלקם". אלרוב הדגיש כי השולחן העגול יהיה במקביל להמשך המחאות.

"כל השרשרת הזו של רשתות השיווק והמחלבות צריכה לכופף את הראש ולהוריד את המחירים", הוסיף אלרוב. "כל עוד זה לא קורה נמשיך להחרים את המוצרים היקרים, ולהוריד את צריכתם למינימום ההכרחי. במקביל אנחנו נחשפים למוצרים של חברות קטנות, וכך תורמים להגברת התחרות".

גבינת קוטג'. עומר מירון
"כל השרשרת של רשתות השיווק והמחלבות צריכה לכופף את הראש"/עומר מירון

כזכור, מחאת הקוטג' שהחלה בעמוד פייסבוק סחפה אחריה עשרות אלפי בני אדם שנענו לקריאה והחרימו את המוצר, עד שהורגשה ירידה ניכרת במכירות. כתוצאה מהסערה, התקיימו דיונים בכנסת בהם הוחלט על פתיחת שוק החלב לייבוא וכן על הקמת וועדה שתבחן את התנהלות שוק החלב בפרט והמזון בכלל.

בימי המחאה, התראיינה זהבית כהן ב"אולפן שישי", ואמרה כי תוריד את המחירים רק לאחר שכל הגורמים האחרים ייתנו את חלקם. יחד עם זאת, מספר ימים לאחר מכן הודיעה תנובה על הוזלת הקוטג' למחיר של 5.9 שקלים. יועצי תקשורת שניתחו את הראיון טענו אז כי "חברת תנובה היא הנפגעת העיקרית מהחרם. בסוף יחזרו לקנות קוטג' תנובה ומוצרי חלב נוספים והמספרים שלה יתאזנו, אבל מבחינה תפיסתית - תנובה לעולם לא תחזור להיות מה שהיא הייתה".

(עדכון ראשון: 14:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully