וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין פורבס קובע: ליאונרדו דיקפריו הוא האיש הרווחי ביותר

שירות וואלה! סלבס

2.8.2011 / 11:59

77 מיליון דולר הרוויח ליאונרדו דיקפריו בשנת 2010. כך מדווח מגזין 'פורבס' שהכתיר את דיקפריו כפרסונה הכי רווחית בעולם. בדיוק וואלה! סלבס מחפשת שוגר דדי, מעוניין?

בזמן שבר רפאלי טסה בטיסות חסכוניות עם דיוויד פישר, מגזין פורבס קובע: האקס בויפרנד שלך, ליאונרדו דיקפריו, הרוויח 77 מיליון דולר בשנת 2010. דיקפריו הוכתר לראשונה בקריירה שלו כשחקן הרווחי ביותר בעולם ומוקם במקום הראשון במגזין, בשנה שעברה היה זה ג'וני דפ. עלייתו של הבלונדי בטבלת הרווחיים לשנת 2010 מגיעה מהצלחת סרטיו "התחלה" ו"שאטר איילנד", שגרפו 1.2 מיליארד דולר בקופות הסרטים בכל העולם.

בנוסף, דיקפריו ששילשל לכיסיו יותר מ-15 מיליון דולר עבור סרטיו, יקושש גם אחוזים נאים מהרווחים, כך מדווח המגזין על פי סקירת המשכורות השנתית. דפ, המקום הראשון של השנה שעברה, שונמך למקום השני עם הכנסות של 50 מיליון דולר, למרות כיכובו בסרט השני המצליח "אליס בארץ הפלאות", שגרף 1.024 מיליארד דולר.

אך אתרים בניכר לא דואגים לדפ, כשצפו שישוב למקום הראשון בשנה הבאה, ולא בעקבות "התייר" הנלעג, אלא בעקבות דמותו של הפיראט ג'ק ספרו, בסרט הרביעי מסדרת שודדי הקאריביים. עוד שוגר דדי אופציונלי ממוקם במקום השלישי במגזין, אדם סנדלר, עם רווחים נאים מסרטיו בסך של 250 מיליון דולר. זה לא 1.2 מיליארד דולר, אבל זה בהחלט היה גורם לחשבון הבנק של בנות המערכת לזקפה.

וואלה! סלבס קראה את הנתונים, נהייתה ירוקה, והלכה להקים לעצמה אוהל. למי יש את הפון של דפני ליף?

ליאונרדו דיקפריו. Michael Sohn, AP
השוגר דדי החדש של וואלה! סלבס? דיקפריו/AP, Michael Sohn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully