וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר העורך לשעבר של "ניוז אוף דה וורלד"

אמילי גרינצווייג

10.7.2011 / 0:04

המוציא לאור של העיתון, רופרט מרדוק, הבעלים של תאגיד ניוז קורפ הגיע ללונדון כדי לנהל את המשבר. הגיליון האחרון של העיתון יראה אור היום

רופרט מרדוק, מו"ל הצהובון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" טס אתמול ללונדון על מנת לטפל בהמשך המשבר שנוצר בעקבות שערוריית האזנות הסתר, שהביאה לסגירת העיתון. שערוריה זו מעכבת גם את עסקת השלמת הרכישה של חברת הלווין הבריטית סקיי על ידי ניוז קורפ שבבעלותו. ההודעה של מרדוק על סגירת ניוז אוף דה וורלד לא הביאה להפסקת החקירות נגד העיתון ועורכיו. ה"אינדיפנדנט" הבריטי השווה בין הפרשה הנוכחית לפרשיית ווטרגייט האמריקאית.

המשטרה הבריטית הודיעה כי היא בודקת חשד שמנהלים בחברת ניוז קורפ של מרדוק מחקו מיליוני מיילים פנימיים של העיתון במטרה לשבש את חקירת הסקוטלנד יארד. החברה דחתה את ההאשמה.

העצור השלישי בפרשה, שנעצר אתמול (שישי) וכבר שוחרר בערבות לאחר שנחקר במשך תשע שעות, הוא עורך העיתון לשעבר אנדי קולסון, בן ה-43. קולסון נחשד בתשלום שוחד לכאורה לקציני משטרה. עד לינואר האחרון שימש קולסון מנהל התקשורת של ראש ממשלת בריטניה, ג'יימס קמרון המשטרה עצרה גם את הכתב לשעבר של הצהובון לענייני משפחת המלוכה, קלייב גודמן, ואף ערכה חיפוש במשרדו בצהובון ה"דיילי סטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully