וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקי השעשועים הכי שווים בארצות הברית

4.7.2011 / 7:05

4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב, הוא יומן של רכבות ההרים, שיסעו שעות נוספות תחת עול ישבנם של מיליוני אמריקאים בחופש ותיירים מכל העולם. קבלו את פארקי השעשועים הכי שווים באמריקה

החופש הגדול החל ואיתו הנהירה התיירותית לארצות הברית. בכל מה שקשור לאטרקציות משפחתיות בפארקי שעשועים, אין ספק שארצות הברית של אמריקה אחראית לכמה מהצווחות הכי מקפיאות דם שנשמעו על רכבות הרים ובכלל במתקנים מלחיצים ברחבי העולם.

אם משאירים מחוץ לרשימת פארקי השעשועים הכי שווים בארצות הברית, את המובנים מאליהם והמעט שחוקים, כמו דיסנילנד, דיסני וורלד, אולפני יוניברסל ועולם הים, נשארים עם עשרה פארקים משובחים ומפתיעים, ובעיקר מבעיתים.

קראו מה אירע לקטוע רגליים אמריקאי שהנסיעה ברכבת הרים בפארק שעשועים בניו יורק היתה האחרונה שלו

Cedar Point, אוהיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבת ההרים הגבוהה והמהירה בעולם. Cedar Point/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיידר פוינט (Cedar Point) שבעיר סנדוסקי באוהיו הוא אחד מהפארקים האהובים והפופולריים בארצות הברית, כנראה מהסיבה שיש בו 15 רכבות הרים מדהימות כמו "כוח המילניום" המשוגעת, "מכה כחולה" הוותיקה שבנויה מעץ, מה שהופך אותה למפחידה עוד יותר, ו"מווריק" החדשה והנוצצת.

אבל מה שהכי מושך מבקרים היא רכבת ההרים "Top Thrill Dragster" - הגבוהה והמהירה ביותר בכל העולם!

Six Flags Great Adventure, ניו ג'רזי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמאל'ה אבאל'ה. Kingda Ka ב-Six Flags Great Adventure/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-Six Flags Great Adventure בניו ג'רזי יש 13 רכבות הרים, טיילת יפהפייה ומתחמים נושאיים כמו "ממלכת הזהב" האסיאתית, "הרפתקת הספר" של המערב הפרוע ופארק לאומי של באגס באני.

אבל האטרקציה האמיתית של המקום הן רכבות ההרים המשוגעות שלו, כמו "Bizarro", העשויה מעץ, ו-“El Toro”. יש בו גם את "Kingda Ka", אחת מרכבות ההרים הגבוהות והמהירות בעולם, וככה זה נראה מהשורה הראשונה.

Dorney Park, פנסילבניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים במחיר אחד. Dorney Park/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-Dorney Park שבאלנטאון במדינת פנסילווניה אתם מרוויחים שני פארקים במחיר אחד: פארק שעשועים עם שבע רכבות הרים, מחנה סנופי ופלאניטריום סנופי, ופארק מים - Wildwater Kingdom. עוד יתרון? הוא נמצא במרחק שעת נסיעה אחת מניו יורק.

Kings Dominion, וירג'יניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם פה יש פארק מים רציני. Kings Dominion/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בארת' סימפסון היה רוצה לגור פה. Kings Dominion/מערכת וואלה!, צילום מסך

Kings Dominion שבדוסוול במדינת וירג'יניה נכנס לרשימה מהסיבה שהוא כנראה אחד מפארקי השעשועים הכי מלהיבים שתדרכו בו, כזה שבארט סימפסון היה רוצה לגור בו. לדוגמה מתחמי "שמורת הטבע האפריקאית" וה"ספארי" באזור"קונגו" מעבירים תחושה אותנטית לגמרי.

רכבות ההרים שבו, "Intimidator 305", "קריפט" שנוצר בעקבות הסרט "טומב ריידר" ו"אנקונדה", הן בלתי נשכחות. גם בפארק הזה יש גם פארק מים עם מגלשות מים רציניות, מגלשות נפילה חופשית, צינורות מים מפחידים כמו "טורנדו" ו"ספירלה", ובריכות ענקיות.

Busch Gardens Europe, וירג'יניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן אבל מקסים. Busch Gardens Europe/מערכת וואלה!, צילום מסך

Busch Gardens Europe בווירג'יניה הוא אחד הפארקים הקטנים, אך עם זאת המקסימים בארצות הברית. הוא בנוי בסגנון ארופי, מה שאומר שתוכלו להרגיש מאוד גרמנים/אנגליים/צרפתיים/סקוטיים בהתאם למתחם בו תהיו. יש גם מתחמי כיף לקטנים - “Sesame Street Forest of Fun” וארץ הדרקונים.

בפארק יש חמש רכבות הרים, והמרשימות ביותר הן “Loch Ness Monster”, ו"מרכבת אפולו" שמעניקה נפילה מגובה 100 מטר.

Six Flags New England, מסצ'וסטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותיק אבל לא פראייר. Six Flags New England/מערכת וואלה!, צילום מסך

Six Flags New England, מסצ'וסטס הוא אחד הוותיקים באזור ואחד הפופולרים בקרב משפחות. יש בו המון פעילויות מכל הסוגים והמינים, כמו קרוסלה בסגנון שנות ה-20 מצד אחד ורכבת הרים מעץ, שנשמעת כאילו היא עומדת להתפרק (בכוונה) ומתחם לוני טונס ומצד שני רכבות ההרים "ביזארו" ו"האביר האפל", שעל פי אלה ששרדו, לא מביישות את שמן.

Dollywood, טנסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה מדהימה. Dollywood/מערכת וואלה!, צילום מסך

Dollywood, פארק השעשועים של הזמרת-שחקנית-ציצים טבעיים אמיתיים והאייקון דולי פארטון, שנמצא במדינת טנסי, ידוע ברכבת הקיטור האמיתית שנוסעת בו ובאווירה המיוחדת ששוררת בו. האווירה נוצרת בין השאר בשל מיקומו לרגלי הפארק הלאומי "הרי סמוקי" (Great Smoky Mountains national park).

דוליווד גם מוכר בזכות 11 המתחמים שבו, כמו הכפר (בו נמצאת הרכבת), צומת הנהר בו אפשר לעשות ראפטינג.

Hershey Park, פנסילבניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפארק של השוקולד. Hershey Park/מערכת וואלה!, צילום מסך

Hershey Park, עוד פארק פופולרי בפנסילבניה, כמובן שייך לחברת השוקולד המפורסמת "הרשי", והוא מאוד "אמריקאי" מבחינת מתחמי הנושא שבו.

יש בו מגלשות מים מגניבות ועשר רכבות ההרים מושקעות, כמו "סטורם ראנר" שמגיעה למהירות של 40 קמ"ש בשתי שניות, "כוכב שביט" שנבנה מעץ בשנות ה-50 (על אחריות הנוסע). חוץ מנסיעות מפחידות, יש גלגל ענק וקרוסלת ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully