וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודר הכריע: חדשות 10 ישדרו מאולפני הבירה בירושלים

אמילי גרינצווייג

19.6.2011 / 15:11

ערוץ 10 קיבל מעיריית ירושלים חבילת תמריצים ובה מענק הסתגלות בשווי של כ- 90% מעלות הארנונה בשלוש שנים הראשונות. עלות המעבר: 17 מיליון שקל

אולפן חדשות 10 בירושלים יוקם בבית JCS (אולפני הבירה) בירושלים. ערוץ 10 קיבל מעיריית ירושלים חבילת תמריצים ובה מענק הסתגלות בשווי של כ- 90% מעלות הארנונה בשלוש שנים הראשונות, וכן מתן הטבות לעובדים שמתגוררים מחוץ לעיר ויעברו לירושלים בסיוע בשכר דירה בשנתיים הראשונות עד לגובה של 30 אלף שקל לעובד. הנהלת הערוץ העדיפה להעביר את חברת החדשות אל אחד הישובים במבואות ירושלים, אולם בשל הנחיה של רון לאודר, מבעלי הערוץ, הוחלט בסופו של דבר להעביר את חדשות 10 אל אולפני הבירה.

רון לאודר, מבעלי ערוץ 10 שמחזיק גם באולפני הבירה, אמר היום במסיבת עיתונאים: "היו בפני הערוץ אפשרויות אטרקטיביות רבות, אך החלטנו כי יש רק מקום אחד לעבור אליו – עיר הקודש, ירושלים. לא תתחרטו. המעבר לירושלים הוא סימבולי ומהווה חשיבות גדולה בכך שיספק מקומות עבודה רבים. זהו צעד שחברות אחרות צריכות ללמוד ממנו. אני שמח על המהלך החשוב הזה!"

עלות המעבר לירושלים היא 17 מיליון שקל. לרשות חברת החדשות יעמדו שלוש קומות בבניין: בקומה העליונה יוקם האולפן ולצידו קונטרול ודסק החדשות של החברה. בקומות האחרות ימוקמו אמצעי הייצור והמשרדים. עוד הודיע בנזימן כי העבודות על הקמת האולפן יחלו בתוך כחודש ימים ובתחילת 2012 יחלו שידורי החברה מהבירה. על פי חוק הארכת הזיכיון של ערוץ 10 מחוייבת חדשות 10 לעבור ולשדר מירושלים החל מתחילת 2012.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה בשבוע שעבר עתרו עובדי חדשות 10 לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד הרשות השניה, חדשות 10 וערוץ 10. בעתירה טענו העובדים כי הדרישה להעביר את חדשות 10 לירושלים היא חריגה מסמכות. אל העתירה צורף תצהיר של ירון לונדון שהצהיר כי יתפטר אם יאולץ לשדר מירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully