וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי ת"א מתעניינת בארל רולנד

בספרד טוענים שהאמריקאי שמחזיק בדרכון בולגרי, נמצא גם על הכוונת של מלאגה ומילאנו. שיחק העונה בקרמונה האיטלקית

על פי דיווחים בספרד, מכבי תל אביב צירפה את הגארד ארל רולנד לרשימת השחקנים בהם היא מתעניינת. האמריקאי שמחזיק גם בדרכון בולגרי, שיחק בעונה החולפת בקרמונה האיטלקית, בה הוא העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק.

רולנד בן ה-27, 1.91 מטר, ייצג את בולגריה ביורובאסקט 2009 (שיחק תחת פיני גרשון) בה קלע 17.7 נקודות למשחק ולפני קרמונה, שיחק בליגה הגרמנית. על פי הדיווחים, סוכניו סיפרו שגם מלאגה הספרדית ומילאנו האיטלקית הביעו בו עניין, אך מכבי תל אביב היא הקבוצה הרצינית ביותר מבין השלוש.

במכבי תל אביב נעשים מאמצים לחזק את הקו האחורי ומתקיים משא ומתן עם יותם הלפרין, אך כרגע ישנו פער של 400 אלף דולר בין הצדדים. בנוסף להלפרין ורולנד, גם הגארד איבי ג'אבר הוזכר לאחרונה כמועמד. שחקן אחר שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, הפורוורד סמי מחייה שהצטיין העונה במדי שולה הצרפתית, מתקרב לצסק"א מוסקבה וצפוי לשחק בה בעונה הבאה.

עוד במכבי: הקבוצה תשתתף בטורניר הכנה בעיר אנז'ר שבצרפת בין התאריכים 21-24 בספטמבר. הטורניר מוכר היטב לצהובים, שזכו בו בקיץ 2009. בטורניר השנה ישתתפו גם אלופת צרפת הטרייה נאנסי וכן שולה, לה מאן, וילרבאן וגרבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully