וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מימון יצא להתרשמות בפרנקפורט

14.6.2011 / 17:12

בלם מכבי חיפה ינסה להרשים את ארמין פה, שקבוצתו ירדה לליגת המשנה בתום העונה שעברה. הירוקים יחלו באימונים

בלם מכבי חיפה שי מימון יצא היום (שלישי) להתרשמות בקבוצה הגרמנית איינטרכט פרנקפורט. השחקן קיבל את ההצעה באמצעות סוכנו דדה חדד, שאישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "נכון שמימון יוצא להתרשמות, בימים הקרובים נדע בדיוק מה קורה איתו. אני מודה למכבי חיפה על כך שאיפשרה לי להוציא את שי למבחנים בגרמניה, ומקווה שהוא ייקלט שם בצורה טובה".

פרנקפורט תצא בקרוב למחנה אימונים בזלצבורג ומימון צפוי לטוס איתו לאוסטריה, לשם צפויה גם מכבי חיפה לצאת ב-26 ביוני. יש לציין כי חדד הביא את ההצעה מגרמניה בעקבות קשרי הידידות עם מאמן הקבוצה, ארמין פה. יש לציין כי עוד לפני יציאתו, ערך מימון בדיקות רפואיות בחיפה יחד עם שאר חבריו.

איינטרכט פרנקפורט צפויה לשחק בעונה הקרובה בבונדסליגה 2, לאחר שירדה מהבונדסליגה בתום העונה החולפת. הקבוצה פתחה מצוין את עונת 2010/11 ונחשבה לאחת מההפתעות הגדולות בגרמניה עד פגרת החורף כשתאופניס גקאס היווני הוליך את טבלת מלך השערים של הליגה.

אך פרנקפורט פתחה את מחצית העונה השנייה באופן פשוט נורא, כשלא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד בתשעה משחקים ברציפות והפסידה בשישה מהם. בעקבות כך, פוטר המאמן מיכאל סקיבה ומונה לתפקיד כריסטוף דאום. אך גם המאמן הוותיק לא הצליח להושיע את הקבוצה וירד איתה לליגת המשנה לאחר הפסד 3:1 לבורוסיה דורטמונד במחזור האחרון. בקיץ מונה לתפקיד המאמן ארמין פה, שפוטר מהמבורג בעונה שעברה.

יש לציין שעל אך העובדה שאיינטרכט מגיעה מאחת הערים האטרקטיביות באירופה, היא לא מצליחה לייצר קבוצות איכותיות בשנים האחרונות ובכלל. האליפות היחידה שלה הייתה אי שם ב-1959, בעוד היא זכתה בארבעה גביעים (1974, 1975, 1981 ו-1988) ובגביע אופ"א אחד (1980).

מכבי חיפה פתחה הערב (שלישי) את אימוניה לקראת העונה הבאה, באימון שיהיה סגור לתקשורת וקהל. עוד קודם לכן החלו השחקנים לעבור סדרת בדיקות רפואיות, לאחריהן דיבר אייל משומר על המטרות של הקבוצה לעונה הבאה ואמר: "החופשה הסתיימה מהר ושוב פנינו לעונה חדשה. כמו בכל עונה יש לנו מספר מטרות, ובהן לשמור על האליפות ולהעפיל לליגת האלופות. לשמחתי שמעתי שאוהדים רבים רוכשים מנויים לעונה הקרובה וזה מחמם את הלב לדעת שהם מאמינים בנו".

גם מכלן רוצה את תומר חמד

מכלן הבלגית הגישה לנציגיו של תומר חמד הצעה נוספת לחתום על חוזה מיידי בקבוצה לשלוש שנים, תמורת שכר בסיס של 300 אלף יורו נטו לעונה. מתברר כי לאחרונה הגיע נשיא המועדון לישראל, שוחח עם השחקן וניסה לשכנע אותו לעבור לבלגיה. אתמול (שני) חזר הנשיא והדגיש בפני סוכניו כי הוא מעוניין בשחקן. חמד קרוב מאוד לחתימה בריינג'רס ונציגיו בארץ מחכים להעברת הטיוטות. "אם חמד לא יחתום בריינג'רס השבוע מכל סיבה שהיא, סיכויים גבוהים שיעבור למכלן", העריך אחד ממקורביו של השחקן.

בסביבתו של השחקן טוענים כי העיכוב בהחתמתו בריינג'רס נובע משינויים מנהלתיים שנערכו בשבועיים האחרונים בקבוצה הסקוטית. במכבי חיפה, מנגד, ממשיכים לפתות את חמד להישאר. כזכור, לאחרונה הוצע לשחקן מספר פעמים לחתום על חוזה לארבע שנים.

בחיפה מוכנים לנהל מו"מ על רפאלוב

בנושא אחר: ניר דוידוביץ' נפגש אתמול עם יעקב שחר בנוגע לדברים שהשמיע כנגד יניב קטן ואריק בנאדו. בימים הקרובים דוידוביץ' צפוי להתנצל בפני קטן. כרגע, במכבי חיפה מעוניינים שהשוער ימשיך עונה נוספת בקבוצה, אך לא מן הנמנע כי דוידוביץ' יבקש לעזוב.

בחיפה הבהירו לנציגו של ליאור רפאלוב, דודו דהאן, כי הוא מוכנים לנהל משא ומתן עם קבוצות מחו"ל, אבל כרגע לא ניתנה הבטחה שישוחרר. למרות שהנשיא יעקב שחר הצהיר בעבר שלא ישוחרר, נראה כי הצעה טובה עשויה להביא לשחרורו של השחקן. שחר עצמו ימריא ביום חמישי לחו"ל. מדובר בנסיעת עסקים ונראה שרפאלוב ייאלץ לחכות עד שהנשיא ישוב ארצה.

בחיפה אישרו אמש את הידיעה לפיה בלם היידוק ספליט, יוריצה בוליאט, קרוב לסיכום בקבוצה וייתכן שיחתום עוד השבוע. השוער הסרבי בויאן שראנוב מתקרב מאוד לחתימה בקבוצה וההחלטה הסופית צפויה להתקבל לפני ששחר ימריא לחו"ל. היום יואצו המגעים עם סוכניו במטרה לסגור את העסקה. במהלך השבוע הוצעו עוד מספר שחקנים למועדון.

החלוץ הצרפתי של דברצן, אדאמו קוליבלי (29), הוא שחקן נוסף שנמצא ברשימות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה, כמו גם החלוץ המלטזי אנדרה שמברי שהוצע למועדון והוא מועמד נוסף להגיע לקראת העונה הבאה. בימים האחרונים נעשו גישושים סביב החלוץ מקוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל, שמוכן להגיע לארץ לחתימה ולא למבחנים. גם החלוץ חן עזריאל בתמונה.

עדכון ראשון: 14/6/2011, 9:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully