וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד 2 מושק בישראל

27.4.2011 / 16:57

אייפד 2 יתחיל להימכר בחנויות איידיגיטל ובמספר רשתות ביום שישי הקרוב. המחיר: מ-2,149 ש"ח עד 3,649 ש"ח

אייפד 2 מגיע לאיידיגיטל. נציגת השירות של אפל בישראל תתחיל במכירת הדגם החדש של מחשב הלוח החל מיום שישי הקרוב - ה-29 באפריל. האייפד יגיע לחנויות של איידיגיטל ולמספר רשתות אחרות, ביניהן אופיס דיפו וביג בוקס, בכל שש הגרסאות שלו: שלוש גרסאות עם קישוריות וויי-פיי בלבד ושלוש גרסאות עם מודם סלולרי מובנה.

האייפד 2 יתומחר במחירים נמוכים יותר ממחירי ההשקה של קודמו. דגם 16 גיגהבייט עם וויי-פיי בלבד יעלה 2,149 ¤, דגם 32 גיגהבייט יעלה 2,549 ¤ ודגם עם זכרון 64 גיגהבייט יעלה 2,99 ¤. מכשירים עם מודם סלולרי יעלו 2,799 ¤ לגרסה של 16 גיגה, 3,199 ¤ לגרסה של 32 גיגה ו-3,649 לגרסת 64 גיגה. גם כיסויי האייפד 2 הנלווים יוצאו למכירה: כיסוי בד יימכר ב- 249 ¤ וכיסוי עור יימכר ב- 399 ¤.

בנוסף ליבוא, תחל איידיגיטל גם לתת שירות לאייפד 2. כיוון שמדובר במוצר עם אחריות בינלאומית של אפל, החברה תספק שירותי תמיכה גם ללקוחות שקנו את מחשב הלוח בחו"ל, בתנאי וימציאו את המסמכים הנדרשים.

המוצר המוביל בתחומו כיום

אייפד 2, שהושק בארה"ב בתחילת מרץ, הוא הדור השני של מחשב לוח מבית אפל – שהחל, למעשה את טרנד הטאבלטים. מדובר במוצר המוביל בתחומו, עם נתח השוק הגבוה ביותר. חברות רבות השיקו בשנה האחרונה מוצרים מתחרים (רובם מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל), אך אלו לא הצליחו עדיין להוות איום רציני על המוצר של אפל.

האייפד 2 התקבל בביקורות אוהדות מאוד של עיתונות הטכנולוגיה האמריקאית, וכונה "מלך הטאבלטים", בזכות המפרט שלו, משקלו הנמוך (יחסית לאייפד הראשון), דקותו ומהירותו הגבוהה. עם זאת, רוב המבקרים המליצו לבעלי האייפד הראשון לא לטרוח ולשדרג לדגם החדש.

מנכ"ל איידיגיטל תור, מסר שבישראל נמכרו 30,000 אייפדים מהדור הקודם בתקופה של ארבעה חודשים. "אנו צופים גידול של כ- 50% בקצב המכירות בשנה הראשונה, בהשוואה למכירות של מוצרי הדור הראשון. הגידול יושפע הן מהביקושים מהמגזר הפרטי והן ממגמת החדרת המוצר לתהליכי עבודה ושירות במגזר העסקי", אמר תור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully