וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוז נגד רשת יש: "ערבים מחזרים אחר יהודיות"

עדי דברת מזריץ

21.4.2011 / 11:20

"רוצה שלנכד שלך יקראו אחמד בן שרה?", כך נכתב בפשקוויל שהופץ בירושלים נגד הזרוע החרדית של שופרסל המעסיקה ערבים לצד עובדות יהודיות. לטענת הכתוב העובדות מתבוללות עם הערבים

"רוצה שלנכד שלך יקראו אחמד בן שרה?" - כך קורא פשקויל (כרוז) שהופץ באחרונה בריכוזי אוכלוסייה חרדית בירושלים נגד רשת יש, הזרוע החרדית של שופרסל, המעסיקה עובדים ערבים לצד עובדות יהודיות.

בכרוז מופיע הלוגו של יש באותיות ענק לצד תצלום של שני עובדי הרשת משוחחים, או כפי שמסביר הפשקויל: "ערבי מחזר אחר בת ישראל בסניף יש גבעת שאול".

מבירור שערך TheMarker עולה כי העומד מאחורי הפשקוילים הוא ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש). "אחת הבעיות העיקריות כיום היא של עובדים יהודים ברשתות השיווק, שמתבוללים עם עובדים ערבים", אמר אתמול בנצי גופשטיין, מראשי ארגון להב"ה. "רק לפני שבועיים עובדת יהודיה בסניף של שפע שוק בירושלים עזבה בית חרדי ועברה להתגורר עם עובד ערבי שהכירה בחנות. אנחנו מפרסמים את התופעה בציבור כדי שיבינו שיש בעיה וכדי לעודד לקנות במקומות של עבודה עברית. הפשקוילים משפיעים על הציבור החרדי-דתי".

ארגון להב"ה הגביר באחרונה את פעילותו למניעת התפתחות קשרים רומנטיים בין נשים יהודיות לגברים ערבים, ובין היתר אירגן מהומות נגד ערבים בצפת ובעפולה והפגנות בבת ים ובשכונת התקווה בתל אביב.

משופרסל נמסר בתגובה: "רשת יש מגנה כל התנהלות וביטוי אלימים ופוגעניים בכל מגזר שהוא. אנו נמשיך לתת שירות לכל המגזרים והקהלים ואנו שמחים להעסיק אלפי עובדים מפלחים שונים באוכלוסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully