וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוחד ברשות המסים: "מכר מס עבור בצע כסף"

איילה חננאל

21.2.2011 / 16:06

מתחזקות הראיות בפרשת השחיתות ברשות המסים, בה חשודים, דוד ואנונו, וכן בכירים נוספים ובהם מנכ"ל קדימה. מעצרו של ואנונו הוארך בשבעה ימים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של מנהל מחלקת מודיעין וחקירות ארצי ברשות המסים, דוד ואנונו. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, עלה כי חוקרי המשטרה הוסיפו לחשדות נגד ואנונו עבירות של סחיטה באיומים, זאת, כזכור, בנוסף להיותו חשוד בלקיחת שוחד, העלמת מס, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע.

מוקדם יותר היום הוארך מעצרו של יקותיאל ברזילי בארבעה ימים, וזאת כאשר לברזילי מיוחס שהיה המתווך באמצעותו העביר ואנונו כספים לרואה החשבון ראובן שיף. כמו כן, מייחסת המשטרה למנכ"ל קדימה, משה שחורי, כי פנה לואנונו ושיחד אותו על מנת שיסגור תיק חקירה שהתנהל כנגד אשתו של שחורי ברשות המסים ואשר בגינו ככל הנראה היה אמור להיות מוגש כתב אישום נגדו.

בהחלטה להאריך את מעצרו של ואנונו, ציין שופט בית המשפט רפי ארניה, כי מדובר בפרשה חמורה ביותר בה החשוד, שהיה מנהל היחידה הארצית ברשות, מכר מס עבור בצע כסף. עוד ציין השופט כי בקריאת הודעות החשוד מתגלה כי אלו מחזקות את עוצמת הראיות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully