וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים

ואדים סבידרסקי

15.2.2011 / 23:45

על רקע פרסום נתונים מאכזבים של המכירות ברשתות הקמעוניות, ננעל המסחר בירידות. דאו ג'ונס ירד ב-0.35% ונאסד"ק איבד 0.4%

המסחר בוול סטריט נחתם בירידות שערים על רקע פרסום נתונים מאכזבים של המכירות ברשתות הקמעוניות בארה"ב. מדד דאו ג’ונס ירד ב-0.35% לרמה של 12,226 נקודות; מדד S&P 500 החסיר 0.3% לרמה של 1,328 נקודות; מדד נאסד"ק איבד 0.4% לרמה של 2,804 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי אגרות חוב של ממשלת ארה"ב עלו והתשואה עליהן הסתכמה בכ-3.6%.

בזירת המקרו האמריקאית, המכירות הקמעוניות בארה"ב עלו בשיעור מתון מהצפוי בינואר, בעקבות ירידה בביקוש לחנויות חומרי בניין ומסעדות, ובהשפעת החורף הקשה. המכירות עלו ב-0.3%, העלייה המתונה ביותר מאז יוני, ולאחר שבדצמבר נרשמה עלייה של 0.5% במכירות, דיווח משרד המסחר האמריקאי היום. התוצאה נמוכה מתחזיות האנליסטים, אשר ציפו לעלייה חדה יותר של 0.5%. בנוסף, מדד שוק הדיור בארה"ב מאת אגוד הקבלנים הלאומי נותר ללא שינוי לעומת חודש לפני כן ברמה של 16 נקודות.

כמו כן, התפרסם מדד חברות התעשייה במדינת ניו יורק בחודש פברואר ורשם עליה לרמה של 15.4 נקודות, מעל קונסנזוס הכלכלנים שצפה לעליית המדד לרמה של 15 נקודות בלבד ובהשוואה ל-11.9 בחודש ינואר. מדד זה מבוסס על שאלון בקרב מנכ"לים ונשיאים של כ-175 חברות תעשייתיות. בנוסף, מלאי עסקי של חברות אמריקאיות רשם עליה של 0.8% בחודש דצמבר, מעל לתחזית הכלכלנים שצפו לגידול מעט נמוך של 0.7% לעומת עליה מתונה של 0.2% בחודש לפני כן.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הגן היום על התקציב שהגיש אתמול לקונגרס לשנת 2012, שספג ביקורת חריפה מצד המפלגה הרפובליקאית. אובמה אמר במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס בבית הלבן כי הוא נחוש בדעתו לקצץ בהוצאות על ביטוח לאומי ותוכניות הביטוח הרפואי מדיקייד ומדיקר בשיתוף פעולה עם הרפובליקאים בקונגרס.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully