וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: הוכרזה תגלית גז משמעותית במצרים

26.11.2010 / 0:01

גם שכנותינו בטירוף גז: חברות הקידוח RWE הגרמנית ו-BP הבריטית הודיעו על תגלית גז טבעי שהוגדרה "משמעותית", בעומק של 6,350 מטר, צפון מערבית לעיר אלכסנדריה

rwe dea, חטיבת חיפושי והפקת הנפט והגז הטבעי של ענקית התשתיות הגרמנית rwe, הודיעה היום על תגלית גז טבעי, שאותה הגדירו כ"משמעותית", במים עמוקים בגבולות מצרים ביחד עם שותפתה bp הבריטית.

התגלית היא בשדה הודה, בו יש לחברות זיכיון חיפושים מול חופי החלק המערבי של הדלתא של נהר הנילוס, כ-80 ק"מ צפון מערבית לעיר אלכסנדריה. התגלית בוצעה בקידוח בעומק 6,350 מטר בשכבת קרקע מהתקופה הגאולוגית אוליגוקן - שנמשכה 12 מיליון שנים והסתיימה לפני 23.5 מיליון שנים, מסרה rwe dea.

בחודש יולי הודיעה rwe dea על כוונתה להשקיע 3.6 מיליארד דולר בפיתוח זיכיונות קידוחי עומק באזור - ההשקעה הבודדה הגדולה מעולם שביצעה החברה. החברה מחזיקה בנתח של 20% מזיכיון הקידוחים באוזר, ו-bp מחזיקה ב-80%. rwe, החברה האם של rwe dea, היא חברת התשתיות השנייה בגודלה בגרמניה.

bp, המשקיעה הזרה הגדולה ביותר במצרים, כבר הודיעה בתחילת החודש על תגלית גז טבעי משמעותית בקידוחי עומק מערבית לאזור הדלתא של הנילוס. עד כה, השקיעה bp יותר מ-17 מיליארד דולר במצרים, והחברה מחזיקה בנתחים ב-13 זיכיונות קידוח ימיים באזור הדלתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully