וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מבטיח להילחם בבירוקרטיה

חן הלפרן

19.10.2010 / 15:00

ראש הממשלה אמר לראשי הארגונים הכלכליים כי יפעל להורדת החסמים הבירוקרטים. לדברי נתניהו, יש לערוך רפורמה בבירוקרטיה: " אם לא נתיר את הפלונטר הבירוקרטי, אנחנו פשוט נשקע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הבוקר (שלישי) בפגישה עם ראשי הארגונים הכלכליים כי יפעל להוריד חסמים אותם יוצרת הבירוקרטיה. בפתח דבריו אמר נתניהו כי הוא רואה חשיבות רבה בקיומו של מפגש עם ראשי הארגונים, שמתקיים כחלק מדיוני השולחן העגול שהוקם עם תחילת כהונת הממשלה הנוכחית.

במהלך המפגש הציגו ראשי הארגונים את השקפתם בנוגע למצב ענפי המשק השונים תוך התמקדות בחסמים שהסרתם יכולה לעודד את הפעילות הכלכלית במשק. ראש הממשלה הנחה את מנכ"ל משרדו, איל גבאי ואת ראש המועצה הלאומית לכלכלה, יוג'ין קנדל, לבחון את הנושאים שעלו, בדגש על הסרת חסמים בירוקרטים.

נתניהו ציין, כי יש לערוך רפורמה בבירוקרטיה: "התחרות היום בעולם היא על השפיות ברגולציה ובבירוקרטיה והשפויים ינצחו. אם לא נתיר את הפלונטר הבירוקרטי, אנחנו פשוט נשקע. צריך לייצר מקצצה אנטי-בירוקרטית ולהשתמש בכל האמצעים החקיקתיים הדרושים כדי לעשות זאת ולהניע את המשק. התפקיד של כולנו הוא להיאבק על שיח של יצירה, יזמות, הורדת חקיקה וצמצום הבירוקרטיה - אלו הדברים שיצעידו אותנו קדימה".

יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש הודה לנתניהו והוסיף כי "לשמחתי ראש הממשלה הקדיש את כל הזמן הדרוש על מנת לנהל דיאלוג פורה על מצב המשק, כולל היכולת לקבלת תמונה אמיתית על החוזקות והחולשות. אני שמח שראש הממשלה שם דגש על קידום נושאים חשובים, שבראשם הפחתת הבירוקרטיה וטיוב הרגולציה. יצאנו בתחושה ברורה כי ראש הממשלה נחוש לסייע למגזר העסקי לפעול ביעילות ולהפחית מחסומים במטרה להגביר את הצמיחה והתעסוקה ולהגדיל את רמת החיים בישראל. אני תקווה כי יתקיימו פגישות נוספות מסוג זה".

בין ראשי הארגונים הכלכליים שהשתתפו בישיבה נכחו נשיא התאחדות הקבלנים והבונים, ניסים בובליל, יו"ר איגוד הבנקים, יאיר סרוסי, נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן, נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים, יהודה טלמון, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, מוטי גנץ, נשיא הארגון הארצי של מפעלי השמירה, דוד לוי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, יהודה אלחדיף, נשיא האיגוד הארצי למסחר, איתן אביבי, יו"ר התאחדות הסוחרים, יאיר קורח, נשיאת ארגון חברות לאספקת שירותי משאבי אנוש, דליה נרקיס ויו"ר ועדת עבודה לשכת התאום, רן טוטנאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully