וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס HS250 - למוסך

27.6.2010 / 9:13

17,000 מדגמי לקסוס HS250 יזומנו למרכזי השירות בעקבות דליפת דלק מסוכנת שהתגלתה במהלך מבחני ריסוק. טויוטה: "מחפשים פתרון"

טויוטה נערכת להוציא קריאת תיקון לכ-17,000 מכוניות ממשפחת הלקסוס HS250 הייבריד סדאן. זאת בשל דליפת דלק מסוכנת שהתגלתה במהלך מבחני ריסוק שנערכו במסגרת מבחנים של ארגון ה-NHTSA המדמים פגיעה בחלק האחורי. בוחני הארגון מצאו כי במהלך בחינת הממצאים דולפת כמות רצינית של דלק מאיזור המיכל, וזו עלולה להוביל להתלקחות מהירה של המכונית ולשריפתה.

לדברי ה-NHTSA, כמות הבנזין שיוצאת את המיכל בזמן תאונה אינה עומדת בתקנות הבטיחות האמריקניים שנקבעו על פי הממשל בארה"ב. טויוטה מצידה מביעה בשלב זה סוג של הסתייגות, לא תקיפה, וטוענת שבמבחנים שערכה במתקני היצרנית היפנית עלה כי הכמות הנשפכת החוצה עומדת בתקנים הקבועים בחוק. עם זאת, היא אינה יוצאת כנגד מסקנות ה-NHTSA ותזמן את כל המכוניות שייוצרו במהלך 2010 לבדיקה במוסכי השירות.

אחריות חלקית על תיקון התקלה מוטלת על חטיבת הפאר – לקסוס. ואולם נכון לשעה זו, דובר טויוטה בארה"ב טוען כי לא נמצא עדיין המרפא לתקלה: "לקסוס וטויוטה עובדים קשה על מציאת פתרון. כל הלקוחות יקבלו את מלוא האינפורמציה ונקרא להם ברגע שנדע איך לתקן את התקלה", כך בריאן ליונס ל'לוס אנגל'ס טיימס'. הסוכנים בארה"ב הורו על ידי לקסוס להפסיק את מכירות הדגם עד להודעה חדשה. ה-HS250 הייבריד אינה נמכרת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully