וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות השרים לבדיקת חוק הסופרים התכנס היום לראשונה

אייל דץ

24.3.2010 / 19:40

השר יוסי פלד, העומד בראש הצוות, הציג בפני חבריו האחרים את הנתונים שאסף עד כה והכריז כי מטרתו היא להביא לפתרון שיספק את כל הצדדים. המפגש הבא של הוועדה: בעוד שבועיים

השר יוסי פלד, העומד בראש צוות השרים המיוחד לבדיקת חוק הסופרים והספרות, כינס היום (רביעי) לראשונה את צוות השרים בכדי לדון בהצעת חוק הסופרים, וזאת בהמשך לפגישותיו של השר פלד עם סופרים, מו"לים ופורומים נוספים הנוגעים לנושא זה.

השר פלד הציג בפני השרים לימור לבנת, בני בגין, דניאל הרשקוביץ ויעקב מרגי את הנתונים השונים שהוצגו בפניו בפגישות, וזאת כדי לגבש מסקנות אותן יציג בפני ועדת שרים לחקיקה בעוד כחודשיים. לפני כשלושה שבועות נדונה הצעת חוק הספרים בוועדת השרים אבל לא עתלתה להצבעה עקב חילוקי דעות בין השרים, והוחלט כי יוקם צוות שרים מיוחד בראשות השר פלד לבחינה מעמיקה של נושא זה.

הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אמרה בישיבה כי על פי הנתונים הקיימים בידיה, ישנה כיום תחרות ממנה נהנה הצרכן, וכי בשנים האחרונות ישנה גם עלייה במספר הכותרים והוזלה במחירי הספרים.

השר פלד עצמו ציין בפגישה כי הוא לומד לעומק את הנושא, ובראייתו יש לבחון את הסוגיה בכללותה ולצאת מן המסגרת הצרה של הצעת החוק. לדבריו, מטרתו היא להביא לפתרון ראוי ומוסכם, שבו הקורא הישראלי יזכה לספרות עשירה, איכותית ומגוונת במחיר שווה לכל נפש והסופר יזכה לתגמול ראוי בעבור יצירתו. צוות השרים צפוי להתכנס תוך שבועיים להמשך הדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully