וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלט של אפל מושק

אפל השיקה אמש (ד’) בסן פרנסיסקו את מחשב הלוח שלה - ה-iPad, שמחיר גרסתו הזולה יעמוד על 499$

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: דורון שטיין)

הטאבלט של אפל הוכרז. חברת אפל שמה היום סוף לשמועות וספקולציות, בהכרזתה על מחשב לוח מתוצרתה. במהלך אירוע שהתקיים בסן פרנסיסקו, הכריז מנכל החברה – סטיב ג'ובס, על המכשיר החדש, iPad שמו.

המכשיר החדש, הממוקד בשימושי רשת, כולל מסך בגודל של כ-10 אינץ' ומבוסס על מערכת ההפעלה iPhoneOS שמפעילה את האייפון והאטייפוד טאץ'. עוביו של ה-iPad הוא כ-1.25ס"מ, ומשקלו הוא כ-700 גרם. המכשיר פועל על שבב של החברה, A4 שמו, שכולל מעבד של גיגההרץ. יש למכשיר חיבור 802.11 בתקן N, בלוטות'. למכשיר זכרון של 16-64 גיגהבייט. כמו כן, באפל אומרים כי יש לו 10 שעות סוללה. מסך של ה-iPad כולל אפשרות רב-מגע.

ג'ובס קרא ל-iPad הקטגורה השלישית של מכשיר נייד, שנמצאת בין לאפטופ לסמטארטפון. לדבריו, כשחשבו באפל על הקטגוריה הזו, הם הבין שהיא צריכה לעשות מספר דברים חשובים, לדוגמה שימוש ברשת האינטרנט - יותר טוב מלטפטופ וסמארטפון. ומה עם נטבוקים? לדברי ג'ובס, נטבוקים לא טובים יותר ממחשבים ניידים בשום דבר, הם סתם לפטופים חלשים וזולים.

המחיר הוא 499$ לגרסה הפשוטה עם 16 גיגהבייט, 599$ למכשיר עם 32 גיגהבייטים ו-699$ למכשיר עם 64 גיגהביט. התוספת לחיבור סלולרי היא 130 דולרים עבור כל דגם. המכשירים הפשוטים יותר יגיעו לחנויות העולם בעוד 60 ימים, ודגמי 3G יושקו בעוד 90 ימים, כשהם מגיעים לארה"ב ו"מדינות נבחרות נוספות".

חבילות הדאטה של המכשיר בארה"ב תהיה 14.99$ ל-250 מגהבייט, ו-29.99$ בלי הגבלה. המכשיר עובד על רשת AT&T בארה"ב.

למה זה טוב?

ה-iPad תומך בכל האפליקציות מהחנות של האייפון, כשהמפתחים יוכלו גם להתאים אפליקציות קיימות לגודל המסך של המכשיר. כמו כן, הוצגו באירוע מספר אפליקציות ייעודיות עבורו, דוגמת גרסה של הניו-יורק טיימס ומשחק המרוצים Need for Speed.

בהדגמה של ג'ובס, נראו על מסך הבית של המכשיר האפליקציות שראינו גם באייפון ואייפוד – לוח שנה, אפליקציית מפות. כמו כן, כולל המכשיר גרסה ניידת של חנות האייטיונס, אפליקציית יוטיוב. וכמובן, דפדפן הספארי. כל אלה הותאמו לגודל הטאבלט. כך, למשל, אפליקציית המייל כוללת שני חלונות, המאפשרים תצוגה של המייל יחד עם רשימת המיילים.

גם חבילת התוכנות המשרדיות של אפל, iWork, מגיעה ל-iPad. מעבד תמלילים, כלי ליצירת מצגות ותוכנת הגליונות האלקטרוניים קיבלו ממשק חדש שהתאים אותן להפעלה על המכשיר נטול המקלדת והעכבר. כל אפליקציה בחבילה תעלה 9.99$

תחום נוסף בו ינסה iPad להצטיין הוא ספרים דיגיטליים. באירוע הכריז מנכ"ל אפל על אפליקציית iBooks, שמאפשרת קריאת ספרים וקנייתם דרך החנות המובנית. לדברי ג'ובס, יש לאפל הסכמים עם 5 הוצאות הספרים הגדולות בעולם (Penguin, Hachett, MacMillian, HarperCollins, Simon & Schuster).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לא על האייפאד לבדו

כמו כן, הודיע ג'ובס שהחברה מכרה לפני מספר שבועות את האייפוד ה-250 מיליון שלה. נתון נוסף אותו חשף ג'ובס הוא שלאפל יש כעת 284 חנויות ברחבי העולם. ברבעון האחרון, ביקרו בהן 250 מיליוני מבקרים.

ומה עם חנות האפליקציות של האייפון והאייפוד טאץ'? העדכון החדש על ביצועי החנות הוא: 140 אלף יישומים נמצאים בחנות, ומשתמשי המכשירים הורידו אותן 3,000,000 פעמים.

עדכון ראשון - 21:10

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully