וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס - הגרסה המעוצבת

במסיבת העיתונאים שלה בתערוכת CES, התמקדה יצרנית המחשבים Asus במחשבים מעוצבים וקונספטים עתידניים

חברת אסוס, שהחליטה להקדים את מתחרותיה וערכה את מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת CES יום לפני השאר, הציגה באירוע מחשבים ניידים חדשים ורעיונות עליהם עובדת

דגם הדגל שהוצג באירוע הוא NX90, שעוצב על ידי Bang & Olufsen, אשר סיפקה גם את מערכת הסאונד של המחשב. המחשב כולל שני משטחי מגע, ציפוי אלומיניום מלוטש ורמקולים בולטים בצידי המסך.

בהמשך להצגת קו עיצובי, הציגה החברה סדרת מחשבים בשיתוף פעולה עם המעצב קרים ראשיד. הנטבוקים החדשים, מסדרת EEE PC, מגיעים בצבעים ורוד וחום, ונועדו להתחרות בקולקציות כמו זו שויויאן טאם עיצבה ל-HP.

ואם זה לא מספיק, אולי תרצו מחשב שהמארז שלו עשוי מבמבוק? אם כן, לאסוס יש פתרון עבורכם, בדמות קולקציית מחשבים מצופי במבוק. היתרון, לטענת החברה, הוא הן בכך שניתן למחזר את החלקים האלה בקלות, וגם בכך שבמבוק נותן תחושה טובה ומפזר חום. מעבר לכך, למחשב יש גם תמיכה ב-USB 3.0, מעבדים מסדרת Core i5 של אינטל וטכנולוגיות של אסוס שנועדו להגדיל את זמן הסוללה (נכון לעכשיו יש לחברה בשוק מחשבים עם זמני עבודה תיאורטיים של 9 ו-11 שעות).

גל בפנים שלכם

מעבר לכך, הדגימה אסוס מספר רעיונות עליהם עמלים מהנדסי החברה כיום. הראשון שבהם הוא Waveface, קו מוצרים עם דגש על אינטרנט. המוצר הראשון שהוצג בתחום הזה הוא מסך אותו ניתן לענוד כמו שעון, כשהוא שואב את המידע הרלוונטי. הרעיון השני הוא טאבלט מתקפל שיכול לשתף מידע, השלישי הוא מסך בשם Waveface Casa שאמור להיות בסלון ולא רק להקרין חומרי וידאו מהממיר אלא גם להזרים את התוכן הרלוונטי עבורכם כיום.

כל אלה מבוססים על קונספט של מערכת שיודעת איזה מידע אתם רוצים לקבל בכל רגע נתון, ומשתמשת בשירותים מבוססי מיקום ומידע שנאגר במערכת כדי להביא לכם את המידע הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully