וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שלא רגיל

רוני קדר

14.9.2009 / 0:01

עוגות קרם, טארטלטים ואפילו עקיצה של דבורה. כל הקינוחים והעוגות שלא יכולות לזכות בתואר - משעממות

אידלסון 10

קונדיטוריית "אידלסון 10" מציעה לחג עוגת מוס וניל ותפוחים מתובלים בקינמון וציפורן ב-135 שקלים, וגם עוגת עקיצת הדבורה העשויה בצק שמרים עם נוגטין, דבש ושקדים במילוי מוס וניל שלמעשה גרם להבנה כי קרם וניל הוא זה שצריך להימצא בכל עוגה, לא משנה איזה היא. עוד פינוקים מבית ציונה הרשקוביץ הם בבקה דבש תפוחים וקלבדוס ב-45 שקלים, דובשניות שוקולד או פיננסייר דבש ב- 17 שקלים ל-100 גרם.

קטן במתוקה

ברשת מתוקה הכינו לקינוח מבחר מאפים מתוקים: טארטלטים עם קרם וניל עם רימונים ב-8.5 שקלים, שהיה עדין אבל גרגרי הרימון היו מעט אגרסיביים; בייבי סברינה עם קרם תפוחי עץ וגם מיני פאי של תפוחים וקינמון 8.5 שקלים ליחידה שהיה מוצלח ואפוי היטב. בנוסף אפשר למצוא עוגת תמרים עם ברנדי ודבש ב-36-54 שקלים.

רחוב ויצמן 14, רחוב קרליבך 14, רחוב דניאל פריש 1, תל אביב. רחוב הבנאי 5, חולון.

שמרים בבן עמי

קונדיטוריית בן עמי הצליחה להביא את כל מתוקי החג בצורה לא קונבנציונלית: קרנץ תמרים תפוחים ודבש – בצק שמרים עם תמרים תפוחים ודבש במחיר 33 שקלים. עזבו את העובדה שמרוב עוגות בחושות כבר די מאסנו בטעם הנוזלי הזה, כאן הדבש הוא לא מאוד דומיננטי ואילו התמרים והתפוחים משחקים תפקיד מהותי יותר.

מוס בבליקר

בקונדיטוריית בליקר תוכלו למצוא עוגות מוס צבעוניות כמו מוס תפוחים ירוקים, קסיס ושוקולד לבן ב-95 שקלים, שהיה מעט צבעוני מדי,מה שמעט הרתיע אותנו; מוס דבש, למון ליים ומרנג פירות יער ב 95 שקלים שהיה מאוד חמוץ, דבר שיתאים לסיום ארוחת חג, אבל תחתיתו היתה ספוגה מדי ומדולדלת. יאמר לזכות קונדיטוריית בליקר, שהאריזות היו נוחות מאוד ומאוד מושקעות, אבל אם אפשר בפעם הבאה, למתן את שילוב הטעמים.

בליקר - רחוב גיבורי ישראל 17, נתניה; רחוב פרישמן 54, תל אביב; דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה; אזה"ת מערבי, זכרון יעקב; מתחם G, כפר סבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארז מתוק

רשת "לחם ארז" מציגה את קולקציית המוצרים לראש השנה. הפעם מוסיפה הרשת אל עוגת הדבש הקלאסית גם קראנץ' תפוחים עם קינמון ב-39 שקלים שהיתה השילוב המושלם לחג: שמרים מצויינים, מילוי מספק וטעם מצוין. בנוסף, ימכרו ברשת גם חלות דבש עם שומשום וצימוקים, פרג או עשויה קמח מלא ב-18-20 שקלים.

שמרים למי שנמאס

בקונדיטוריית דודו אוטמזגין הכינו לקראת ראש השנה כמה אופציות אחרות: קראנץ טוסקנה - קרם מרציפן ודבש עם בצק שמרים בציפוי שקדים ודבש, במחיר 37 שקלים שהיתה אופציה מצוינת למי שמאס בעוגות דבש או תפוחים,והגיעה טריה ומלאת מרציפן מצוין. עוד בקונדיטוריית אוטמזגין: אצבעות פלורנטין על בסיס בצק שקדים ב-32 שקלים שהיה מתוק מאוד וקצת נדבק לשיניים וגם עוגת דבש הדרים ב-37 שקלים שהיתה ספוגת נוזל, אבל לא של הדרים כי הם ממש לא הורגשו, אבל השטרויזל שפוזר מעל העוגה שידרג את מעמדה.

מיני חטאים

"חטאים מתוקים" משיקה לקראת ראש השנה קולקציית מתוקים ומתמקדת הפעם בקאפקייקס דבש - גרסת גורמה אישית לעוגות קטנות מעוצבות במחיר 12 שקלים ליחידה. הקאפקייקס עשויות עוגת דבש פשוטה ולא יבשה, ומעליהן ציפוי משכנע: מרשים, טעים ובכמות רבה. עוד אפשר למצוא בקונדיטוריה: עוגת תפוחים ומוס דבש ב-100 שקלים לעוגה, או עוגת דבש קלאסית ב-45-30 שקלים לעוגה.

חטאים מתוקים - רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully