וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה חברה של פייסבוק

דידי חנוך, שטוטגרט, גרמניה

2.9.2009 / 11:12

בתערוכת Nokia World, מכריזה חברת הסלולר על שיתוף פעולה עם הרשת החברתית הגדולה בעולם, ועל מכשירים חדשים

נוקיה, חברת הסלולר הגדולה בעולם, הכריזה הבוקר בכנס Nokia World שנערך בשטוטגרט על שיתוף פעולה עם פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם. וידג'ט חדש בשם Ovi Lifecaster שיופיע בעמוד הבית של משתמשי נוקיה אמור לאפשר גישה נוחה לתכונות השונות של הרשת החברתית. הוידג'ט יכלול עדכוני מיקום באמצעות ה-GPS או ידנית. כך, ניתן יהיה להקליק על הודעת סטטוס ולראות מפה עם מיקום החבר שהעלה אותה. הוידג'ט יהיה זמין למכשירים כגון N97, בעלי מסך הבית מבוסס הוידג'טים. המיפוי יהיה זמין בארצות בהן יש מפות נוקיה מפורטות, כלומר רוב העולם אך לא ישראל.

ההכרזה היתה חלק מסדרת הכרזות הקשורות ל-OVI, המותג האינטרנטי של החברה. נוקיה הכריזה גם על כלים למפתחים, שייאפשרו ליצור יישומים ושירותים המתממשקים עם השירותים השונים של Ovi, כולל שירות המפות המצליח של החברה, יישומי ניווט, יישומי רשת ועוד. לדברי מנכ"ל החברה, אולי-פקה קולסוואו, השירותים אינם עסק צדדי בעבור נוקיה, כי אם חלק קריטי מעתידה.

נוקיה הכריזה שיש לה 54 מיליון משתמשים קבועים בשירותי הרשת, ושהיא מתקדמת להגשמת היעד של 300 מיליון משתמשים עד סוף השנה הבאה.

מכשירים חדשים

בנוסף למכשירים עליהם הכריזה החברה בשבוע שעבר, הכריזה החברה על סדרת מכשירי מוזיקה חדשה, בשם סדרת X, שמחליפה את סדרת XpressMusic. בסדרה הוכרזו שני מכשירים, X3 ו-X6. המעניין מבין שני המכשירים הוא X6, מכשיר מגע עם מסך 3.2 אינץ' קפסטיבי,מצלמת 5 מגפיקסל ויישומי מוזיקה. שני המכשירים ישווקו עם שירות Comes With Music. נוקיה X6 יעלה 450 יורו, כולל מוזיקה ללא הגבלה (עם נז"ק) למשך שנה. X3 הוא מכשיר זול, שיעלה

מכשיר אחד שקיומו דלף, והוכרז רשמית הבוקר, הוא N97 Mini, גרסה מעט קטנה יותר של מכשיר הדגל הנוכחי של החברה, עם מעבד חזק מעט יותר. גרסת המיני והגרסה הנוכחית ייקבלו בחודש הבא שדרוג תוכנה, עם גרסה 2.0. תוכנת המיפוי במיני תכלול מידע של חברת Lonely Planet. המחיר הלא מסובסד של המכשיר יהיה 450 יורו, וסמנכ"ל נוקיה אנסי ואניוקי סבור כי מדובר במכשיר שיסובסד באופן מלא בשווקים רבים.

החברה דיברה על מכירות המכשירים. לדבריה, N97 נמכר בקצב מהיר יותר מ-N95 המצליח. 5800 ו-N97 מכרו יחדיו 10 מיליון יחידות, כאשר מבין אלה כ-8 מיליון יחידות 5800.

מחירים לנטבוק ולמאימו

Booklet 3G, הנטבוק עליו הכריזה החברה בשבוע שעבר, זכה למחיר. המכשיר יעלה 575 יורו, החברה מצפה לסבסוד משמעותי מצד מפעילות סלולריות, אבל מחיר הבסיס גבוה מדי, בהתחשב במחירים המקובלים בשוק הנטבוקים כיום.

N900, מכשיר הדגל בעל מערכת ההפעלה מאימו, ישווק במחיר של 500 יורו לפני סבסוד. גם כאן מקווה החברה לסבסוד משמעותי.

בהמשך השבוע

אנו נמצאים בכנס בשטוטגרט, ונעדכן במשך הימים הקרובים עם מידע נוסף, מבטים ראשונים, סרטונים של המכשירים החדשים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גילוי נאות

הכתב הוא אורח יורוקום ונוקיה בשטוטגרט

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully